• Anonym (Pär)

    Kom på henne med annan kille

    De låg och sov ihop. Blev naturligtvis förbannad och har varit det 1,5 månad nu.

    Min fråga. Varför i helvete är HON arg? Hon håller sig undan och hon har försökt va trevlig nån gång men det hade hon inget för.

    Är det ett vanligt beteende när man blir påkommen??

  • Svar på tråden Kom på henne med annan kille
  • Anonym (Wtf)

    Varför är du tillsammans med henne fortfarande? Varför har du inte slängt ut henne?

  • Anonym
    Anonym (Wtf) skrev 2020-11-10 22:43:59 följande:

    Varför är du tillsammans med henne fortfarande? Varför har du inte slängt ut henne


    Han kanske bor hos henne
  • Anonym (Pär)

    Jag bor hos en polare. Fattar inte varför hon är så förbannad men det spelar ju mindre roll.

  • Anonym (Pär)

    Jag bor hos en polare. Fattar inte varför hon är så förbannad men det spelar ju mindre roll.

  • Anonym (FYI)
    Anonym (Pär) skrev 2020-11-10 22:50:23 följande:

    Jag bor hos en polare. Fattar inte varför hon är så förbannad men det spelar ju mindre roll.


    För att hon blev påkommen kanske?
  • Anonym
    Anonym (FYI) skrev 2020-11-10 22:52:40 följande:
    För att hon blev påkommen kanske?
    De SOV, enligt ts.
    Sov.
  • Anonym (Pär)

    Hon erkände de knullat och hållt på några månader.

  • Anonym (Släpp det)

    Men släpp det. Ni är ju uppenbarligen inte tillsammans längre. Antar att det är samma ts ännu en gång, så säger bara släpp det och fokusera på barnen istället. Om det mot ALL förmodan inte är samma arga man, bara släpp det.

  • Anonym (FYI)
    Anonym skrev 2020-11-10 22:59:40 följande:
    De SOV, enligt ts.
    Sov.
    SOV SOVCool
  • Anonym (ttt)

    Folk kan reagera på så många olika sätt, även när det är de själva som gjort något felaktigt. Det kan vara att hon försöker rättfärdiga inför sig själv och då reagerar med att verka sur mot dig. Eller hon är sur för att du faktiskt drog, hon kanske inte trodde att det skulle gå så långt. osv - kan vara vad som helst. 

    Det är ju rätt vanligt att tex en som är otrogen och blir påkommen, reagerar med att bli upprörd och arg på sin partner för att den letat efter bevis i mobilen eller datorn och försöker då vända det till att det är så fruktansvärt att snoka i andras mobiler, medan personen själv varit otrogen i flera månader.  Ett vanligt sätt att försöka försvara sig, helt enkelt. 

    När jag var väldigt ung och min bästa vän hade sex med min pojkvän (hon ville bara se om hon kunde få honom, var hennes omogna förklaring) blev hon sur på mig för att jag hade talat ut om saken med en annan vän, som talade om för henne att hon visste om alltsammans. Då kom min "vän" fram till mig och sa "varför berättar du om det här, så jäkla taskigt. Jag vill inte få dåligt rykte bland våra vänner" (ja tjena - kanske inte skulle varit med min kille då? som jag för övrigt gjorde slut med och han grät nästan ihjäl sig, han meeeenade ju inte att vara otrogen)
    Så ja, folk kan reagera precis hur som helst. 

    Det spelar kanske mindre roll hur hon reagerar - du vet vad som hände- du tog ett beslut att flytta ut - ni är inte ihop. Slut på storyn. 

Svar på tråden Kom på henne med annan kille