• Vabo

    Vill hitta min syster.

    Hej! Jag är en tjej på 18 år:) Jag har många syskon och jag är den enda tjejen. För drygt två år sen kom min pappa ut till mig och min helbroder att jag och han har en syster i Danmark. Jag har alltid velat ha en storasyster men grejen är den att min pappa inte ens vill ja något med henne att göra. Fråga inte mig varför för jag vet inte ens själv. Men jag har nu länge försökt få ut fakta om min mystiska storasyster och allt han säger är att hon heter Natasha och hon är 24 år och bor i Danmark. Jag har ringt till Skatteverket men hittade ingen syster namn vid natasha utan bara min döda storasyster som ja aldrig hann träffa. Jag vill hitta min storasyster...och jag behöver hjälp och tips. Ps förlåt om allt blir rörigt att läsa nu men klockan är mycket och jag är ganska så trött! Men tack i förväg!

  • Svar på tråden Vill hitta min syster.
  • LittleSunshine84

    Ett familjebevis på din pappa från Skatteverket räcker förutsatt att han registrerade faderskapet :)

  • Tow2Mater

    Den långa vägen; www.krak.dk/person - kolla sen upp alla träffar du hittar där via facebook och LinkedIn och google och sen bocka av dem allt eftersom du kan utesluta vilka som inte kan vara hon.

Svar på tråden Vill hitta min syster.