• Anonym (kaffe­draken­)
    Wed 11 Nov 2020 09:57
    2256 visningar
    19 svar
    19
    2256

    Män är bara ute efter sex med unga tjejer

    Jag var kär i en 20 år yngre tjej. Jag tänkte på sex, men det jag mest ville var att få krama henne, och umgås med henne.
    Det vi gjorde mest när vi jobbade ihop var att prata med varann. Det tyckte jag om. Det var mest det som fick mig att tycka om henne.
    Om jag var ihop med en tjej nu så skulle det vara lagom med sex 2-3 gånger i veckan. Jag har varken lusten eller uthålligheten att ha sex dygnet runt.
    Hur är det för er andra män som gillar/gillat yngre?
    Var ni mest ute efter sex, och tjejens unga kropp, eller tyckte ni om henne som person?
    Och vill ni mest bara ligga, helst dygnet runt? Klarar ni det? Skrattande

  • Svar på tråden Män är bara ute efter sex med unga tjejer
  • Anonym (Johan­na)
    Wed 11 Nov 2020 10:14
    #1

    Som nyförälskad är man som kaniner och oerhört attraherad av varandra och vill gärna ha sex så ofta som möjligt. Min nya partner är 60 och jag 43 och vi har sex så mycket vi orkar just för att vi är nykära och vill njuta av varandra. Att ha närhet är också viktigt så ibland myser vi omslingrade i soffan framför tv och bara småpussas och kramas.

  • Anonym (kaffe­draken­) Trådstartaren
    Wed 11 Nov 2020 13:03
    #2
    Anonym (Johanna) skrev 2020-11-11 10:14:09 följande:

    Som nyförälskad är man som kaniner och oerhört attraherad av varandra och vill gärna ha sex så ofta som möjligt. Min nya partner är 60 och jag 43 och vi har sex så mycket vi orkar just för att vi är nykära och vill njuta av varandra. Att ha närhet är också viktigt så ibland myser vi omslingrade i soffan framför tv och bara småpussas och kramas.


    Ja, så är det ju. Om jag blivit ihop med den tjejen jag var kär i, eller en annan yngre tjej, så skulle jag nog vilja ha mycket sex i början. Men det är inte viktigast för mig. Men det spelar ingen roll, för jag är äcklig ändå.
    I en annan tråd skrev jag att jag tyckte det var gulligt när jag ibland märkte att hon var yngre. Då svarade en att sånt blir bara fel och konstigt, då hamnar tjejen i underläge och jag utnyttjar henne. Det var inte så jag menade. men som sagt, det spelar ingen roll vad jag skriver, eller hur jag än försöker förklara vad jag känner/menar. Det är äckligt.
  • Anonym (ooo)
    Wed 11 Nov 2020 13:05
    #3
    Anonym (kaffedraken) skrev 2020-11-11 09:57:49 följande:

    Jag var kär i en 20 år yngre tjej. Jag tänkte på sex, men det jag mest ville var att få krama henne, och umgås med henne.
    Det vi gjorde mest när vi jobbade ihop var att prata med varann. Det tyckte jag om. Det var mest det som fick mig att tycka om henne.
    Om jag var ihop med en tjej nu så skulle det vara lagom med sex 2-3 gånger i veckan. Jag har varken lusten eller uthålligheten att ha sex dygnet runt.
    Hur är det för er andra män som gillar/gillat yngre?
    Var ni mest ute efter sex, och tjejens unga kropp, eller tyckte ni om henne som person?
    Och vill ni mest bara ligga, helst dygnet runt? Klarar ni det? Skrattande


    kan du sluta spamma forumet!!!!
  • Anonym (kaffe­draken­) Trådstartaren
    Wed 11 Nov 2020 13:10
    #4
    Anonym (kaffedraken) skrev 2020-11-11 13:03:58 följande:
    Ja, så är det ju. Om jag blivit ihop med den tjejen jag var kär i, eller en annan yngre tjej, så skulle jag nog vilja ha mycket sex i början. Men det är inte viktigast för mig. Men det spelar ingen roll, för jag är äcklig ändå.
    I en annan tråd skrev jag att jag tyckte det var gulligt när jag ibland märkte att hon var yngre. Då svarade en att sånt blir bara fel och konstigt, då hamnar tjejen i underläge och jag utnyttjar henne. Det var inte så jag menade. men som sagt, det spelar ingen roll vad jag skriver, eller hur jag än försöker förklara vad jag känner/menar. Det är äckligt.
    Om jag skulle bli kär igen i en 20 år yngre tjej, och hon kände samma, så skulle jag vara äcklig om vi blev ihop. Det skulle vara fel, både från min sida, och hennes.
    Det enda vi skulle ha gemensamt är sex, och det är det enda jag är ute efter. Dygnet runt. Vi skulle knappt hinna prata.
  • Anonym (Kvinn­a)
    Wed 11 Nov 2020 14:59
    #5

    Har du någon slags intellektuell funktionsnedsättning? Har du någonsin sökt hjälp för dina problem? 

  • Anonym (kaffe­draken­) Trådstartaren
    Wed 11 Nov 2020 15:02
    #6
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-11-11 14:59:59 följande:

    Har du någon slags intellektuell funktionsnedsättning? Har du någonsin sökt hjälp för dina problem? 


    Det har jag säkert. Nej.

    Tycker du att jag har fel, eller tycker folk såhär om män och unga tjejer?
  • Anonym (Kvinn­a)
    Wed 11 Nov 2020 15:19
    #7
    Anonym (kaffedraken) skrev 2020-11-11 15:02:45 följande:
    Det har jag säkert. Nej.

    Tycker du att jag har fel, eller tycker folk såhär om män och unga tjejer?
    Jag tycker att du är otroligt rigid i ditt tankesätt och verkar älta alla dessa frågor du verkar ha kring relationer och sex. Du verkar fullständigt immun mot alla förklaringar och svar du får som inte bekräftar dina påståenden. När den bekräftelsen du söker uteblir så startar du ännu en tråd med samma påståenden och förväntar dig annorlunda svar. 

    Helt ärligt, om det inte är så att du spammar forumet för att du råkar ha för mycket fritid så borde du verkligen söka hjälp. Sättet du resonerar på är inte normalt. Din besatthet verkar vara väldigt handikappande för dig. 

    Hur fungerar du i din vardag och på ditt arbete? Vad arbetar du med? Har du några vänner? Något fritidsintresse kanske? 
  • Anonym (kaffe­draken­) Trådstartaren
    Wed 11 Nov 2020 15:32
    #8
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-11-11 15:19:11 följande:
    Jag tycker att du är otroligt rigid i ditt tankesätt och verkar älta alla dessa frågor du verkar ha kring relationer och sex. Du verkar fullständigt immun mot alla förklaringar och svar du får som inte bekräftar dina påståenden. När den bekräftelsen du söker uteblir så startar du ännu en tråd med samma påståenden och förväntar dig annorlunda svar. 

    Helt ärligt, om det inte är så att du spammar forumet för att du råkar ha för mycket fritid så borde du verkligen söka hjälp. Sättet du resonerar på är inte normalt. Din besatthet verkar vara väldigt handikappande för dig. 

    Hur fungerar du i din vardag och på ditt arbete? Vad arbetar du med? Har du några vänner? Något fritidsintresse kanske? 
    Du vill inte svara på min fråga? Ok.
  • Anonym (Kvinn­a)
    Wed 11 Nov 2020 15:33
    #9
    Anonym (kaffedraken) skrev 2020-11-11 15:32:58 följande:
    Du vill inte svara på min fråga? Ok.
    Skulle mina svar spela någon roll? 
  • Anonym (kaffe­draken­) Trådstartaren
    Wed 11 Nov 2020 15:35
    #10

    Jag var kär. Kärlek är det finaste som finns. Skrev nog det i varenda tråd.
    Men det förminskades och förlöjligades. Jag var bara kåt. Och det är det enda män är ute efter med unga tjejer. Sex.
    Hon var 24 år. Det skrev jag nog också i varenda tråd. Jag tyckte hon var vuxen. Men nej, det var hon inte. Hon hade nyss gått ur gymnasiet.

  • Anonym (kaffe­draken­) Trådstartaren
    Wed 11 Nov 2020 15:54
    #11

    På ett sätt är det bra att få veta att mina känslor inte betyder något. 
    Min egen syster, som jag trodde var en av dom som tycker att jag är mest värdefull, bara avfärdade det med "hon är inte intresserad".
    Nån skrev i en annan tråd att hon gjorde rätt som sa så, istället för att ge mig falska förhoppningar. Falska förhoppningar? Förhoppningar hade jag ändå, oavsett om jag berättat om tjejen eller inte. Jag ville bara prata om mina känslor med min syster.
    Det är så man gör, pratar med sina syskon.
    Men eftersom mina känslor inte är värda nåt, så kunde hon förstås säga så.
    För ett tag sen frågade hon om jag pratar med nån tjej. Jag svarade att jag inte vill prata med henne om sånt mer, hon får mig att må dåligt. Då blev hon ledsen.
    För hennes känslor betyder nåt.

  • Wed 11 Nov 2020 15:55
    #12
    Anonym (kaffedraken) skrev 2020-11-11 09:57:49 följande:

    Jag var kär i en 20 år yngre tjej. Jag tänkte på sex, men det jag mest ville var att få krama henne, och umgås med henne.
    Det vi gjorde mest när vi jobbade ihop var att prata med varann. Det tyckte jag om. Det var mest det som fick mig att tycka om henne.
    Om jag var ihop med en tjej nu så skulle det vara lagom med sex 2-3 gånger i veckan. Jag har varken lusten eller uthålligheten att ha sex dygnet runt.
    Hur är det för er andra män som gillar/gillat yngre?
    Var ni mest ute efter sex, och tjejens unga kropp, eller tyckte ni om henne som person?
    Och vill ni mest bara ligga, helst dygnet runt? Klarar ni det? Skrattande


    Gillar också yngre tjejer även om jag ligger med tjejer i min egen ålder också. Det är den unga kroppen jag dras till.

    Bara sex faktiskt. Har inget större socialt behov och kärlek känner jag inte på det sättet.

    Har god sexuell uthållighet men njuter inte när det blir för ofta. Håller med 2-3 gånger i veckan är nog max för vad jag uppskattar men genomsnittet ligger betydligt mindre än så.
  • Anonym (tjej)
    Wed 18 Nov 2020 15:44
    #13

    Jag är en sån där tjej som brukar träffa en äldre man. Han är mer än dubbelt så gammal som jag.
    Visst knullar vi ibland men vi gör också mycket annat.
    Vi gillar varandra men har kommit fram till att vi inte ska bli ett par på det sättet att vi flyttar ihop och skaffar barn.
    Jag tycker om att vara tillsammans med honom för att han har ett ungdomligt och lättsamt sätt. Jag gillar hans humor och hans sätt att vara. Vi har många gemensamma intressen. Vi går på fotboll tillsammans. Vi kan gå på museum tillsammans. Vi tycker också om att äta god mat. Ibland när vi varit ute och ätit skjutsar han hem mig innan han åker hem till sig. Och ibland kanske vi tillbringar natten i samma säng.
    Han har också sagt att om jag träffar någon som jag vill bilda familj med så är det jag som får bestämma hur vår relation ska var i framtiden.
    Är han en snuskgubbe eller jag en slampa?

  • Anonym (kaffe­draken­) Trådstartaren
    Wed 18 Nov 2020 23:26
    #14
    Anonym (tjej) skrev 2020-11-18 15:44:05 följande:

    Jag är en sån där tjej som brukar träffa en äldre man. Han är mer än dubbelt så gammal som jag.
    Visst knullar vi ibland men vi gör också mycket annat.
    Vi gillar varandra men har kommit fram till att vi inte ska bli ett par på det sättet att vi flyttar ihop och skaffar barn.
    Jag tycker om att vara tillsammans med honom för att han har ett ungdomligt och lättsamt sätt. Jag gillar hans humor och hans sätt att vara. Vi har många gemensamma intressen. Vi går på fotboll tillsammans. Vi kan gå på museum tillsammans. Vi tycker också om att äta god mat. Ibland när vi varit ute och ätit skjutsar han hem mig innan han åker hem till sig. Och ibland kanske vi tillbringar natten i samma säng.
    Han har också sagt att om jag träffar någon som jag vill bilda familj med så är det jag som får bestämma hur vår relation ska var i framtiden.
    Är han en snuskgubbe eller jag en slampa?


    Jag vet vad jag skulle kallas iallafall. Jag tycker inte att du är en slampa. Inte heller tror jag att unga kvinnor som träffar äldre män måste ha nån diagnos, daddy issues, eller är gold-diggers.
  • Anonym (tjej)
    Wed 18 Nov 2020 23:36
    #15
    Anonym (kaffedraken) skrev 2020-11-18 23:26:56 följande:

    Jag vet vad jag skulle kallas iallafall. Jag tycker inte att du är en slampa. Inte heller tror jag att unga kvinnor som träffar äldre män måste ha nån diagnos, daddy issues, eller är gold-diggers.


    Tack
  • Anonym (Kaffe­draken­s återko­mst)
    Sun 1 May 2022 11:19
    #16
    +1
    Anonym (tjej) skrev 2020-11-18 23:36:03 följande:
    Tack
    Det är därför som tjejer bör vara dom som tar initiativen med äldre män.

    Om äldre män gör det, så är dom snuskgubbar.
  • Anonym (Utlån­ad)
    Thu 5 May 2022 06:54
    #17

    Och många unga tjejer är bara ute efter sex när de träffar äldre män 

  • Anonym (Kaffe­draken­s återko­mst)
    Thu 5 May 2022 07:22
    #18
    +1
    Anonym (Utlånad) skrev 2022-05-05 06:54:53 följande:

    Och många unga tjejer är bara ute efter sex när de träffar äldre män 


    Unga tjejer som vill det är inte snuskgubbar.
    Bättre att tjejen tar initiativ, för många snuskgubbar inbillar sig saker. Snuskgubbar tror att dom har chans med en ung tjej.
    Det kanske dom har, men då är det tjejen som ska ta initiativ.
    Gubben är fortfarande snuskig då, men inte lika snuskig.
  • Anonym (Herrg­ud.)
    Thu 5 May 2022 07:53
    #19
    Anonym (Kaffedrakens återkomst) skrev 2022-05-05 07:22:48 följande:
    Unga tjejer som vill det är inte snuskgubbar.
    Bättre att tjejen tar initiativ, för många snuskgubbar inbillar sig saker. Snuskgubbar tror att dom har chans med en ung tjej.
    Det kanske dom har, men då är det tjejen som ska ta initiativ.
    Gubben är fortfarande snuskig då, men inte lika snuskig.
    Vad är poängen med att dra liv i alla dessa gamla trådar?

    Vad vill du få ut av detta?

    Det verkar ju liksom inte spela någon roll vad folk skriver om detta ämne. Du tar ju inte till dig ett skit. Du bara lever i din bitterhet kring detta. GÅ VIDARE någon gång. Det du håller på med är inte hälsosamt. För ditt eget bästa gå och prata med någon.
Svar på tråden Män är bara ute efter sex med unga tjejer