• Anonym (Love&Peace)

    Sexleksaker på jobbet!?!

    Sexleksaker i all ära men vad hade ni tänk om ni kom på er sambo att beställa saker som hen sedan gömde på sin arbetsplats? Som sen dessutom nekar tills att hen är överbevisad!????

  • Svar på tråden Sexleksaker på jobbet!?!
  • Anonym (Out of bounds)

    Jag skulle säga att det är en (kanske tillfälligt) översexuell person som har svårt att hantera sin drift och försöker få utlopp för den i smyg.

    Jag är själv lite på samma ställe just nu. Aldrig haft så mycket lust men har svårt att fokusera den på min partner som är alltför välkänd efter många år.

  • Tecum

    Att hon behöver mer sex än hon får hemma men skäms lite för det och därför smyger. Bättre det än att lusten minskar men jag skull vilja var mer delaktig och att hon hade grejorna hemma.

  • Anonym (teori)

    Om hen är en han och leksaken som den på bilden så är teorierna ordnade efter sannolikhet
    1. gåva till älskarinna 
    2. rekvisit till möte med älskarinna
    3. rekvisit till hotelvistelse vid tjänsteresor

    Om hen är en hon så bara nummer 3

  • Anonym (Love&Peace)

    Ah...till saken hör att hen är i detta fallet en kille och jag hans tjej. Han hade dessutom beställt ett läppglans som förstorar läpparna.

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Love&Peace) skrev 2020-11-11 18:56:28 följande:

    Ah...till saken hör att hen är i detta fallet en kille och jag hans tjej. Han hade dessutom beställt ett läppglans som förstorar läpparna.


  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Love&Peace) skrev 2020-11-11 18:56:28 följande:

    Ah...till saken hör att hen är i detta fallet en kille och jag hans tjej. Han hade dessutom beställt ett läppglans som förstorar läpparna.


    Din kille vill kanske känna på att får sin prostata masserad men våga inte ta upp det med dig. Så frågan är om du hade tagit på dig en strapon så han fick uppleva det? Har du pratat med din kille om vad han gör med leksaken?
  • Anonym (Work)
    Anonym (Love&Peace) skrev 2020-11-11 18:56:28 följande:

    Ah...till saken hör att hen är i detta fallet en kille och jag hans tjej. Han hade dessutom beställt ett läppglans som förstorar läpparna.


    Alltså läppglanset pirrar ju gott vid avsugning. Frågan om det är ämnat till dina läppar eller något annans.

    Fråga honom och se vad han säger..

    Kan ju va en present både till honom och dig.. men tyvärr är det lite långsökt att beställa det till jobbet..
  • Anonym (Solis)

    Man beställer till alternativ adress för att undvika upptäckt hemma. 

    1. Du ska få den (i julklapp).
    2. En annan kvinna ska få den (i sig).

    Får du ingen julklapp så är det dags att konfrontera honom, men vänta tills dess.

    Fråga: Hur fick du reda på detta?

  • Anonym (jaha)

    Jag skulle tänka att...

    1) Han har någon annan donna som han sticker in den i

    2) Han gillar att stoppa in den i sig själv men tycker det är pinsamt att du vet det.

  • Johan70

    Jag skulle bli ledsen för att hon kände att hon skulle vilja hemlighålla något sexuellt för mig.

  • Anonym (Ronny Ronnysson)

    JA!! Fyll hela jobbet mä sexgrejs överallt på ditt skrivbord överallt mycke. Dä ä bra å alla kommer gillat!!!!

Svar på tråden Sexleksaker på jobbet!?!