• Anonym (Oroligflickvän)

    Flirtig pojkvän?

    Hej, jag är en tjej på 21 som har en underbar pojkvän på 21 år också. Allt är perfekt och han är helt underbar. Väldigt vuxen och mogen så.

    men min magkänsla säger att han är lite flörtig ibland med tjejer? Men vet inte om det bara är inbillning

    Han har en tjejkompis på sitt jobb som även hon har en sambo, hon har ringt min kille någon gång sådär på kvällen och pratat med honom. Bara sådär för skojs skull. Gjorde mig lite orolig men ja släppte de, har hänt någon gång bara. Han säger att den tjejen har en underbar personlighet och är jätterolig så.

    Har även sätt när dem snapchatar, vi bor inte i samma stad som henne, men en dag så skicka hon en snap till min kille och visa att hon var i samma stad som oss. Då tog min kille en selfie på sig själv där han försökte se rätt så snygg ut.. Sen skrev han "åh är du i Örebro? ??"

    Alltså ett hjärta också.

    Har aldrig kommenterar något av dehär men de gör mig lite orolig. Tjejen har även frågat min kille om han ville ta en fika med henne, de tackade han glatt ja till.

    Kan va värt att tillägga att min kille är väldigt social av sig, han pratar med allt och alla vart han än är. Han berätta även en gång om en tjej som han börja prata med på gymmet som va så himla snäll å trevlig.. Är sånt här okej i ett förhållande eller överreagerar jag?

    Är det här en normal vänskaps relation eller bör jag vara orolig? Mvh

  • Svar på tråden Flirtig pojkvän?
  • Anonym (man)

    Jag tycker inte det är ok.

    Att vara social och trevlig med folk är en sak, att hålla på och flirta med andra och boka dejter är en helt annan sak.

    Är han öppen med sin kommunikation med andra tjejer eller håller han det dolt för dig?

  • Anonym (s)

    Inte ok
    En del kanske säger "men han är sådan" Ja det kanske han är.
    Men jag har också ett val och en sådan relation är inget för mig

  • Anonym (jury)

    Egentligen inte ok, men svårt att göra något åt det när ni är så unga. Relationer är lite oförpliktigande, tillsvidare i den åldern. 

    Acceptera att om han håller på så där, så tar det nog snart slut mellan er, och gör själv slut den dag när du börjar känna att den negativa överstiger det positiva med honom. Det finns många andra här i världen.

  • Anonym (Oroligflickvän)

    Kan vara värt att tillägga. Han döljer de inte direkt för mig så, ja blev medbjuden på deras AW där ja träffade tjejen hon va jättetrevlig. Den tjejen har tydligen inte så mycket kompisar så.

    Killen har även frågat mig om inte jag själv skulle vilja gå ut och ta ett glas vin med henne ensam.

Svar på tråden Flirtig pojkvän?