• Tjorven89

Positiva test hemma neg hos bm

Hej!

Jag skulle behöva höra om någon varit i en liknande situation för att kunna släppa detta. Jag fick på bim +1 positivt test men började sen blöda samma dag. Blödde i 2 dagar och inte mycket och inga klumpar eller smärta. Förstod då att det var ett missfall. Har fortsatt testa mig och alla varit negativa. Fortsatte ha symtom och dom blev flera och en sak som varit hela tiden är att det ilar i underlivet ibland. Nu 3 veckor efter det har jag fått positivt på 3 tester inte starkt men inget tvivel om att det är positivt. Har varit i kontakt med 1177 och KK då jag är rädd för en infektion pga symtom på graviditet men inte på infektion dock. Fick idag komma till KK o göra ett graviditetstest eftersom jag fått positiva hemma. Det visade negativt och jag fick inte prata med nån o ställa frågor utan fick bara gå hem igen. Kan ändå inte släppa det helt. Hur kan man få 3st positiva hemma o sen inte få nån förklaring eller ens blodprov för att bekräfta. Känner mig så irriterad och förvirrad. Började ju tro att det låg en bebis där inne endå eller början på infektion efter testen. Nån som varit med om likande situation skulle vara så skönt o höra för vården ger ju inget stöd.

• Svar på tråden Positiva test hemma neg hos bm
  • Anonym (Tips från coachen)

Om du inte skulle ha fått mf skulle du alltså vara i v 7 nu, då skulle du fått positivt hos bm. Enda möjligheten är en ny graviditet, men då är du inte tillräckligt långt gången för att det ska ge ordentligt utslag. Vänta och ta nytt test om en vecka.

Svar på tråden Positiva test hemma neg hos bm