• Fri 13 Nov 2020 14:16
    2151 visningar
    34 svar
    -1
    34
    2151

    Syndigt på videomaterial - hur har du varit klädd nertill?

    Hur har ni det i dessa COVID 19 tider, ni som jobbar hemma.

    Börjar ni med bli trötta på. Homeoffice

    Har ni börjat bli lite busigare på alla Teams, Zoom möten

    Att bara sitta i blus eller skjorta har man hört att många gör och sen shorts nertill

    Några som gåt längre :)

    När jag haft videmöten med några av dom fina kvinnliga kollegorna har jag ibland fantiserat att dom är nakna nertill, bara blus på sig, kanske tom sitter på en dildo :)

    Måste pigga upp tillvaron nu när man inte kan vara på officer längre??

    Ha det fint därute

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-11-13 14:21
    Skall förstås vara på videomöten. :)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Syndigt på videomaterial - hur har du varit klädd nertill?
  • Anonym (en annan fru)
    Fri 13 Nov 2020 16:42
    #1

    Med tanke på alla skriverier det har varit om män som mist jobbet, skandal mm över felriktad videokamera vid videomöte så skulle jag inte utmana ödet på det. 

    Rätt många av oss har också barn eller tonåringar som springer in och ut hemma och då sitter man knappast med en dildo.

  • Anonym (Mymla­n)
    Fri 13 Nov 2020 19:01
    #2

    Nä. Mjukis-/pyjamasbyxor och blus har det blivit någon gång. Jag har inte något hemmakontor utan videomöten sker oftast i soffan.

  • Fri 13 Nov 2020 23:03
    #3
    +1

    Är ofta naken hemma men tar (förstås) på mig en top när det blir videomöte. Ingen risk för felriktad kamera, för jag sitter vid ett bord när jag jobbar och har möten. Vilket också gör att jag kan ha en rätt kort top och sedan vara naked för övrigt, Så klart blir jag lite kåt av det, eller rättare sagt så är jag lite kåt redan från början. Om inte hade jag väl varit mera påklädd antagligen

  • Mon 16 Nov 2020 23:49
    #4

    SItter i många Teams o ZOOM mötes dagligen och då är det oftast en skjorta på som gäller om det inte är internt.

    Har en hel del calls med banker över Teams och visst är det en upphetsande tanke att nedanför blusen o kavajen sitter hon bara i stay ups :), speciellt en kontakt som har en riktigt milf look, skulle inte förvåna mig ....;). Härlig fantasi

    PS skjorta o kalsonger eller skjorts oftast Hr :)

  • Mon 16 Nov 2020 23:51
    #5
    Pussan skrev 2020-11-13 23:03:44 följande:

    Är ofta naken hemma men tar (förstås) på mig en top när det blir videomöte. Ingen risk för felriktad kamera, för jag sitter vid ett bord när jag jobbar och har möten. Vilket också gör att jag kan ha en rätt kort top och sedan vara naked för övrigt, Så klart blir jag lite kåt av det, eller rättare sagt så är jag lite kåt redan från början. Om inte hade jag väl varit mera påklädd antagligen


    Låter som du har en härlig outfit :)

    Suttit i stay ups nån gång utan trosor...så sexigt
  • Tue 17 Nov 2020 16:15
    #6

    Nej, men det har hänt att jag har haft en diskussion om sex uppe på en parallell skärm samtidigt.

  • Anonym (Kåtfi­a)
    Tue 17 Nov 2020 16:52
    #7
    Johan70 skrev 2020-11-17 16:15:55 följande:

    Nej, men det har hänt att jag har haft en diskussion om sex uppe på en parallell skärm samtidigt.


    Vågat.. skulle nog själv bli lite nojig ..fast jäkligt spännande.
  • Anonym (Mera pirr)
    Tue 17 Nov 2020 16:55
    #8

    Lovense är spännande och läcker, 
    har för mig kommit bli en ny favorit som är användbar i de flesta sammanhang.

  • Anonym (Mera pirr)
    Tue 17 Nov 2020 16:57
    #9

    Lovense är spännande och läcker. 
    För mig har det kommit bli en ny favorit som är användbar i de flesta sammanhang.

  • Thu 19 Nov 2020 18:07
    #10
    Anonym (Kåtfia) skrev 2020-11-17 16:52:34 följande:
    Vågat.. skulle nog själv bli lite nojig ..fast jäkligt spännande.
    Skrattande Tänkte inte ens på det så.
Svar på tråden Syndigt på videomaterial - hur har du varit klädd nertill?