• Anonym (Jonte)

Otrogen

Hej, min fru var otrogen med sin gamla chef. Vi valde att gå vidare, men känner att jag vill ge igen. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Otrogen
  • Anonym (Hej)

Vill du ha oseriösa svar så hänger du här, vill du ha hjälp att hitta vägen framåt så tycker jag forumet på skilsmässa.se är bra. Jag hänger här för det roar mig, men att ställa seriösa frågor med allvar bakom, då tror jag inte du är på rätt ställe.

• Anonym (Hur)

Hur vet du att hon varit det och när var det?

• Anonym (tja)
    Anonym (Jonte) skrev 2020-11-14 00:18:47 följande:

Hej, min fru var otrogen med sin gamla chef. Vi valde att gå vidare, men känner att jag vill ge igen. Vad tycker ni?

Tja, om det är vad du känner att du vill göra så gör det, det har hon gjort sig förtjänt av kan jag tycka. Men om att du känner att du vill ge igen betyder att du inte förlåtit och det är helt ok, men då betyder ju det att ert val att "gå vidare" inte är värt ett piss och ni är mest ihop av rädsla för ensamhet, barnen, etc... all respekt, förtroende, lojalitet, vänskap, etc är ju borta och ert förhållande är bara ett tomt skal.  Så vad är poängen med att öht ha  ett sånt förhållande?
  • Gravid99

Lämna istället, ifall ni ska ge hämnd för varandra kommer det ändå inte sluta bra. Lämna svinet och knulla runt 

Svar på tråden Otrogen