• Anonym (Kåt_på_min_man)

Snuskig julkalender

Hej!

Jag hade tänkt mig en julkalender till mannen i form av sex. Jag tänker typ 12 tillfällen fram till jul (måste vara lite realistisk eftersom vi har barn och hektiska vardagar).

Jag har tex tänkt mig ett tillfälle där jag sminkar mig hårt, så jag ser lite slampig ut (Ja rollspel är helt okej som förslag), med rött läppstift. Där han får sitta och bara ta emot och bli märkt både på hals, bröstvårtor, läppar, ja ni förstår. Jag tänker att finalen får vara att jag kysser, slickar och suger lätt på pungen och går sedan vidare över på kuken. Det får sedan vara upp till honom om han vill komma i min mun eller om han vill spruta i ansiktet/munnen.

Har ett ytterligare tillfälle där jag har på mig sexiga underkläder med hål där man kommer till. Också här ska jag dominera, han ska bindas och pinas med varmt/kallt, kittlas och rivas (på ett vänligt sätt, jag vill ju inte skada stackaren). Han ska inte ha möjlighet att använda sina händer. Bara ta emot medan jag rider honom med min dräkt på.

Finns chansen tänker jag också att innan barnen ska hämtas från förskola, att jag välkomnar honom hem med kort kjol på, utan trosa och så kanske vi får till ett snabbt knull på tvättmaskinen. Lite fräckt innan man ska dra till förskolan sådär. Inget han är beredd på.

Jag har också köpt lite leksaker att använda i december. Buttplugs osv.

Jag vill gärna ha exempel på fler, lite nya experiment/rollspel/saker man kan göra? Öppen för att prova nytt, men inte allt såklart. Har ni tjejer tips på hur ni får igång killarna? Har ni män några fantasier som en fru skulle kunna tillfredsställa?

Tipstipstips! :)

• Svar på tråden Snuskig julkalender
  • Anonym (Mest full i skratt)

Jag tror mest min man skulle börja skratta om jag gjorde det du beskriver. Han går igång på mig.

Tanken är god men jag blir mest full i skratt när det blir så planerat.

• Bitten

Jag tänker att om du öppnar lucka 24 redan första dagen så kan du inte höja nivån. Bygg upp spänningen. Men det kanske du redan tänkt på förstås.

Förstår hur du tänker, grejen är den att scenariot är planerat, vad som faktiskt sker får ju bli där och då. Jag har inga problem med att min man går igång på mig, men det hade varit roligt att leva ut lite som man missat nu under småbarnsåren. Jag vet att han hade gillat detta, att jag faktiskt har lagt lite energi på en rolig december månad för honom (Ja, och mig då) så därför funkar detta för oss. Förstår att det inte är allas grej, men vi är lite trötta på att bara vara småbarnsföräldrar.

Anonym (S) skrev 2020-11-14 11:13:52 följande:

Hrhrm, det där låter som ganska vanligt sex i min värld. Kanske inte butt plug då men alla är ju olika.

Gör det lätt för dig och köp en sån här istället: 

www.coolstuff.se/Romantisk-Adventskalender-for-Par

www.coolstuff.se/Karlekskalender-for-Par

Jaa, ovanligt sex är det inte. Men önskar tips på lite nytt rolig tänk. Sådana kalendrar är väldigt mycket mer än sex. Typ gå på bio och sådant. Romantiken finns där, aktivitet och prat finns. Jag vill helt enkelt bara Knulla i december. Längtar efter min man, längtar efter att ta lite kontroll igen efter en lite osäker period pga barnafödande osv. Om man kan säga så.
    Bitten skrev 2020-11-14 11:12:07 följande:

Jag tänker att om du öppnar lucka 24 redan första dagen så kan du inte höja nivån. Bygg upp spänningen. Men det kanske du redan tänkt på förstås.

Jodå har ju tänkt att man kan bygga upp, och ha det "bästa" sist. ????
  • Anonym (S)
    Anonym (Kåt_på_min_man) skrev 2020-11-14 11:23:27 följande:
    Jaa, ovanligt sex är det inte. Men önskar tips på lite nytt rolig tänk. Sådana kalendrar är väldigt mycket mer än sex. Typ gå på bio och sådant. Romantiken finns där, aktivitet och prat finns. Jag vill helt enkelt bara Knulla i december. Längtar efter min man, längtar efter att ta lite kontroll igen efter en lite osäker period pga barnafödande osv. Om man kan säga så.
    Om du hade tittat på länkarna hade du sett att det var en bra blandning av sex och vanliga aktiviteter. Man väljer mellan tre olika saker varje dag, och dessutom kan man ju få inspiration till nåt annat. Som en lucka sa, att man skulle köpa biljetter till nåt närliggande event, en sån sak skulle jag göra om till avsugning på offentlig plats.
    Anonym (S) skrev 2020-11-14 11:26:34 följande:

Om du hade tittat på länkarna hade du sett att det var en bra blandning av sex och vanliga aktiviteter. Man väljer mellan tre olika saker varje dag, och dessutom kan man ju få inspiration till nåt annat. Som en lucka sa, att man skulle köpa biljetter till nåt närliggande event, en sån sak skulle jag göra om till avsugning på offentlig plats.

Jaha man kunde alltså välja för en och samma dag. Trodde det var en bestämd sak för varje dag. Frågan är hur bra dessa hade funkat i realiteten. Nu med corona så är ganska många möjligheter begränsade. Det mesta är stängt (bor inte i Sverige). Men ska kika igen, tack för tips! :)
  • Pussan

Du kanske kan få till något i bilen? någon dag. Vet inte om du hämtar honom eller han hämtar dig någon gång någonstans men om det är så skulle du kunna ge honom en liten (kåt)chock med bara höga stövlar, eller vad du nu gillar, under kappan. 

• Pussan

För resten tycker jag att din idé med läppstiftsmärken över hela honom är kanon. Tror inte att han vill tvätta av dem i första taget...
    Den idén tror jag att jag snor helt enkelt!

Pussan skrev 2020-11-14 23:10:34 följande:

Du kanske kan få till något i bilen? någon dag. Vet inte om du hämtar honom eller han hämtar dig någon gång någonstans men om det är så skulle du kunna ge honom en liten (kåt)chock med bara höga stövlar, eller vad du nu gillar, under kappan. 

Tack! Vi hämtar aldrig varandra, men vi sitter ju i bilen tillsammans när vi lämnar barn till barnvakt. Detta var en grym idé, enkelt och bra! :) Tack igen!

Bara att sno Läppstift idéen
  • Pussan
    Anonym (Kåt_på_min_man) skrev 2020-11-15 08:57:51 följande:
    Tack! Vi hämtar aldrig varandra, men vi sitter ju i bilen tillsammans när vi lämnar barn till barnvakt. Detta var en grym idé, enkelt och bra! :) Tack igen!

Bara att sno Läppstift idéen
    Tack,ska köra den i morgon. Har redan hintat att jag ska ta hand om honom då...
    Han ska bindas på en stol och jag klär av mig framför honom, sätter emellanåt ett knallrött kyssmärke någonstans, slickar honom på halsen, nytt märke osv...
    Når kuken är riktigt hård suger jag in så mycket jag kan, så längt ner i halsen jag kan.
    Och sen går jag. Hämtar ett glas vin, kommer tillbaka efter en stund och undrar vad det är för kåtdjur som satt läppstift över hela honom, tar fram en spegel så att han själv får se. Dricker lite vin medan jag runkar honom så där lite halvt ointresserat. Sen får vi se, jag kanske suger av honom där han sitter bunden på stolen. Kan vara rätt läckert, han får spruta rakt upp i luften och så landar det med ett plask!
Svar på tråden Snuskig julkalender