Snuskig julkalender
Hej!
Jag hade tänkt mig en julkalender till mannen i form av sex. Jag tänker typ 12 tillfällen fram till jul (måste vara lite realistisk eftersom vi har barn och hektiska vardagar).
Jag har tex tänkt mig ett tillfälle där jag sminkar mig hårt, så jag ser lite slampig ut (Ja rollspel är helt okej som förslag), med rött läppstift. Där han får sitta och bara ta emot och bli märkt både på hals, bröstvårtor, läppar, ja ni förstår. Jag tänker att finalen får vara att jag kysser, slickar och suger lätt på pungen och går sedan vidare över på kuken. Det får sedan vara upp till honom om han vill komma i min mun eller om han vill spruta i ansiktet/munnen.
Har ett ytterligare tillfälle där jag har på mig sexiga underkläder med hål där man kommer till. Också här ska jag dominera, han ska bindas och pinas med varmt/kallt, kittlas och rivas (på ett vänligt sätt, jag vill ju inte skada stackaren). Han ska inte ha möjlighet att använda sina händer. Bara ta emot medan jag rider honom med min dräkt på.
Finns chansen tänker jag också att innan barnen ska hämtas från förskola, att jag välkomnar honom hem med kort kjol på, utan trosa och så kanske vi får till ett snabbt knull på tvättmaskinen. Lite fräckt innan man ska dra till förskolan sådär. Inget han är beredd på.
Jag har också köpt lite leksaker att använda i december. Buttplugs osv.
Jag vill gärna ha exempel på fler, lite nya experiment/rollspel/saker man kan göra? Öppen för att prova nytt, men inte allt såklart. Har ni tjejer tips på hur ni får igång killarna? Har ni män några fantasier som en fru skulle kunna tillfredsställa?
Tipstipstips! :)