• Özlem03

    Glad gubbe på dag 9?!

    Min mens började 22/10 och tog slut 27/10. Började få äl flytningar redan den 30/10 så då tog jag cb äl test och fick en fast gubbe direkt , och då var det på dag 9. Om man nu räknar från första positiva testet så sker äl inom 24-48 tim. Hade sex där emellan.Har nu sedan några dagar haft molvärk som har kommit med jämna mellanrum, huvudvärk, och väldigt kissnödig och en super svullen mage, lite stickningar på sidan långt ner i magen. Har Bim den 17/11. Vågar ej ta ett tidigt test pga besvikelse igen.

  • Svar på tråden Glad gubbe på dag 9?!
  • Anonym (Vad är frågan?)

    Vad vill du ha svar på?

    Hittar ingen fråga i ditt inlägg?

  • Özlem03
    Anonym (Vad är frågan?) skrev 2020-11-15 17:56:49 följande:

    Vad vill du ha svar på?

    Hittar ingen fråga i ditt inlägg?


    Förlåt för mitt inlägg, ingen fråga direkt men mer en undran om min äl. Om jag fick fast gubbe på dag 9, och vi hade sex mellan dag 9,10 och 11, så borde jag väl ha prickat i ?? Kan man få så tidig äl ?? Tack
  • Özlem03
    Anonym (Vad är frågan?) skrev 2020-11-15 17:56:49 följande:

    Vad vill du ha svar på?

    Hittar ingen fråga i ditt inlägg?


    Förlåt för mitt inlägg, ingen fråga direkt men mer en undran om min äl. Om jag fick fast gubbe på dag 9, och vi hade sex mellan dag 9,10 och 11, så borde jag väl ha prickat i ?? Kan man få så tidig äl ?? Tack
  • Anonym (Tips från coachen)
    Özlem03 skrev 2020-11-15 20:16:19 följande:
    Förlåt för mitt inlägg, ingen fråga direkt men mer en undran om min äl. Om jag fick fast gubbe på dag 9, och vi hade sex mellan dag 9,10 och 11, så borde jag väl ha prickat i ?? Kan man få så tidig äl ?? Tack
    Ja man kan ha ÄL så tidigt, och ännu tidigare. För tidiga ägg är däremot inte tillräckligt mogna än, men för er borde det vara ok, och ni verkar ha prickat in bra dagar med sex.
  • Özlem03
    Anonym (Tips från coachen) skrev 2020-11-15 20:21:44 följande:

    Ja man kan ha ÄL så tidigt, och ännu tidigare. För tidiga ägg är däremot inte tillräckligt mogna än, men för er borde det vara ok, och ni verkar ha prickat in bra dagar med sex.


    Ååhhh jag hoppas verkligen , molvärken kommer och går , vilket det inte gör innan innan mens utan då håller värken i tills den kommer. Har känt stickningar nere i magen men vågar inte hoppas för mycket. 2 dagar to go
  • Anonym (Vad är frågan?)
    Özlem03 skrev 2020-11-15 20:16:19 följande:

    Förlåt för mitt inlägg, ingen fråga direkt men mer en undran om min äl. Om jag fick fast gubbe på dag 9, och vi hade sex mellan dag 9,10 och 11, så borde jag väl ha prickat i ?? Kan man få så tidig äl ?? Tack


    Ja, låter helt klart som att ni prickat ÄL helt rätt!

    Håller tummarna för plus! :)
  • Anonym (Vad är frågan?)

    Hur har det gått för dig?

    Blev det något plus?

  • Özlem03
    Anonym (Vad är frågan?) skrev 2020-11-23 21:57:43 följande:

    Hur har det gått för dig?

    Blev det något plus?


    Tyvärr kom mensen 1 dag innan Bim
  • Anonym (Vad är frågan?)
    Özlem03 skrev 2020-11-25 19:11:55 följande:

    Tyvärr kom mensen 1 dag innan Bim


    Typiskt! :(

    Håller tummarna för att nästa månad blir er månad!
Svar på tråden Glad gubbe på dag 9?!