• Caroliina

    Blir bara svagare

    Hej alla.

    Fick ett MA i augusti och igår plussade jag. Var då BMI - 4, tog 3 vanliga test, alla var positiva och sen tog jag 1 cb digital som visade 2-3 idag testade jag igen och det var mycket svgare! Jag vet att jag inte borde ha testat mej så tidigt men jag kunde int hålla mej men nu är jag ju skit nojig! Betyder dethär missfall igen?!



    Det översta är dagens (BMI -3) och det nedersta är från igår (BMI-4)

  • Svar på tråden Blir bara svagare
  • anonym2005

    Men lugna ner dig!

    Du har ju knappt hunnit bli gravid och redan överkonsumerar du graviditetstester och är hysterisk kring om du har fått missfall!

    Din graviditet har ju knappt hunnit börja.

  • Catnap

    Det sägs att ca 30% av alla kända graviditeter slutar i missfall, de flesta tidigt. Därför är det bättre att vänta med att testa, så slipper man stressa över det där extremt tidiga missfallen.

    Du får nog avvakta lite för att se vad som händer. Lycka till, jag hoppas att det går bra.

  • Caroliina
    anonym2005 skrev 2020-11-15 07:53:41 följande:

    Men lugna ner dig!

    Du har ju knappt hunnit bli gravid och redan överkonsumerar du graviditetstester och är hysterisk kring om du har fått missfall!

    Din graviditet har ju knappt hunnit börja.


    Fast den hunnit börja eller int så är jag orolig över att testerna int e lika starka som igår. Frågade om hjäkp int om påhopp!

    Har varit med om MA en gång så därför lite känsligt, ursäkta nu bara!
  • Caroliina
    Catnap skrev 2020-11-15 07:59:45 följande:

    Det sägs att ca 30% av alla kända graviditeter slutar i missfall, de flesta tidigt. Därför är det bättre att vänta med att testa, så slipper man stressa över det där extremt tidiga missfallen.

    Du får nog avvakta lite för att se vad som händer. Lycka till, jag hoppas att det går bra.


    Jaa d är ju nu jag önskar att jag int sku ha testa mej före BMI.. Nu gör man ju int annat än stressar..
  • Catnap
    Caroliina skrev 2020-11-15 08:10:01 följande:

    Jaa d är ju nu jag önskar att jag int sku ha testa mej före BMI.. Nu gör man ju int annat än stressar..


    Om det nu inte tar sig den här gången, så går det säkert bra nästa gång.
Svar på tråden Blir bara svagare