Ni som har erfarenhet av att ha plussat innan BMI
Hej!
Ni som har erfarenhet av att ha plussat några dagar innan BMI: hur har det gått? Uteblev den förväntade mensen eller fick ni en nidblödning eller resulterade graviditeten i MF?
Hej!
Ni som har erfarenhet av att ha plussat några dagar innan BMI: hur har det gått? Uteblev den förväntade mensen eller fick ni en nidblödning eller resulterade graviditeten i MF?
Plussade två dagar före BIM, hade lite bruna flytningar och så men ingen blödning. Hade bruna flytningar av och till, fick missfall i första trimestern.
Har plussat innan bim 4 av 5 graviditeter. Två av dem har slutat med mf i v 7 och de andra två blev levande barn.
Tror de allra flesta gravida kan plussa svagt några dagar innan BIM. Har "alltid" kunnat plussa runt ÄL+11, det har inget att göra med huruvida det blir missfall eller ej. (Har två barn och två missfall)
Jag har plussat tidigt varje graviditet, mellan dag 8-10 efter ägglossning. Då har det knappt gått att se på stickan att det var ett extra streck, men det var ett svagt svagt streck där ändå. Jag har haft ett tidigt missfall, och fyra fullgångna graviditeter. Inga blödningar och mensen uteblev helt enkelt.
Jag plussade denna gång på äl+9 (: Dock ganska tydligt så jag lär ha haft äl tidigare trots att jag använt ägglossningstest (:
Tog enbart test så tidigt pga sjukligt trött och somnade precis överallt.
Är nu i v27 med en galet sprallig bebis i magen som till synes är frisk och kry.
Jag har plussat på ÄL+9 under alla mina graviditeter (detta är min tredje och jag är i v5+4 nu).
Hade ett tidigt mf/kemisk grav förra månaden och då plussade jag inte förrän på BIMdagen. Alla test neg innan det. 4 dagar efter plusset började jag blöda
Fick du ont?
Jag har plussat på ÄL+9 under alla mina graviditeter (detta är min tredje och jag är i v5+4 nu).
Hade ett tidigt mf/kemisk grav förra månaden och då plussade jag inte förrän på BIMdagen. Alla test neg innan det. 4 dagar efter plusset började jag blöda
Fick du ont?
Med tvåan plussade jag tidigt, ÄL+10. Med de andra två tog jag test typ 3-4 dagar efter BIM. Har tre barn och har aldrig haft missfall.
Hej! Med första graviditeten plussade jag 7 dagar innan bim (med tidigt gravtest) och den graviditeten var inga problem och min dotter föddes helt frisk :)
Graviditet nr 2 plussade jag inte förrän 2-3 dagar efter bim. Då resulterade det i missfall.
Gravid nu igen o plussade 7 dagar innan igen, så ser det som ett gott tecken
Plussade ca 10 dagar efter äl med båda barnen. Blödning uteblev. Fick dock bruna flytningar/blödningar några veckor senare, men det var ingen fara.
Har plussat 2-3 dagar innan BIM två gånger, ena blev tidigt mf i v6 och andra vet jag inte ännu men sett ett pickande hjärta på UL nu i v8, så jag hoppas på det bästa! Plussade en dag efter BIM med min son (var inte planerad så hade ingen anledning att kolla tidigare) samt med en annan icke-planerad graviditet som slutade i utomkveds. De var lika starka plus ungefär, tror inte man kan avgöra på när man plussar hur det kommer gå :)
Jag plussade 7 dagar innan bim. Hade sedan blödningar när jag skulle haft mens första 3 månaderna, är nu höggravid och kläcker ut bebis vilken dag som helst :)
Plussade 2-3 dagar innan bim, fick inga blödningar eller så. Har idag en son på 8 månader