• Svar på tråden Trump historisk förlorare
  • Anonym (Va!)

    Men vad fan är det du vill diskutera? Du bara sätter in någon annans bild.

  • Ocdkille
    Anonym (Va!) skrev 2020-11-16 08:01:13 följande:

    Men vad fan är det du vill diskutera? Du bara sätter in någon annans bild.


    Jag tyckte den var rolig och vill dela med mig den. Sen säger rubriken och bilden allt. Eller förstår du inte venndiagram dom är inte direkt svåra att förstå?
  • Anonym (hahaha roligt)
    Ocdkille skrev 2020-11-18 19:09:00 följande:
    Jag tyckte den var rolig och vill dela med mig den. Sen säger rubriken och bilden allt. Eller förstår du inte venndiagram dom är inte direkt svåra att förstå?
    Benägen att hålla med. Ni som gläfser som små terriers i tråden, har ni ens tittat och försökt läsa av bilden? Eller menar ni på fullt allvar att ni inte fattar? 
  • Johan70
    Ocdkille skrev 2020-11-18 19:09:00 följande:
    Jag tyckte den var rolig och vill dela med mig den. Sen säger rubriken och bilden allt. Eller förstår du inte venndiagram dom är inte direkt svåra att förstå?

    Venndiagram används för att illustrera en tes eller en berättelse av något slag. Sätter man upp diagrammet utan kommentar som du har gjort, blir det så förenklat att det inte framgår vad du vill säga med bilden.

    De impeachments som har gjorts mot olika presidenter har t.ex. olika bakgrund och kan därför inte jämföras rakt av. Det är också märkligt att man blandar ihop impeachment med att avgå från presidentposten i förtid (även om jag förstår varför man har gjort det med tanke på vilka presidenter som finns med, men gör du det?).

    Enperiodspresidenter kan inte heller jämföras rakt av med varandra, de flesta ställde upp för omval men förlorade av (helt) olika skäl men några valde själva att låta bli.

Svar på tråden Trump historisk förlorare