Fakebrud på happypancake
Hänger en del på happypancake och det funkar rätt bra. Men nu har det hänt nåt konstigt. Jag kontaktade en tjej, 23 år från örebro, snygg som ville träffa en man av "rätt virke". Var ganska sexuell beskrivning. Fick svar samma minut. Jag bad henne kolla min profil, och fick omg svar som var positivt. Dock ville hon gå över till mejl (!) för det var så mycket oseriösa karlar som plingade i inboxen på pannkakan. Ok, sa jag och gav henne min mejl. Sen var det tyst rätt länge. Dan efter hade hon blockerat mig, inga konstigheter, dom gör så när dom tror man blir efterhängsen. Men så kom ett mejl, mycket trevligt och lovande med puss o kram o allt. Jag fattade ju att ngt var konstigt och skrev helt enkelt att innan vi fortsätter med det här vill jag ha lite becis på att du finns på riktigt, och att jag tyckte det var konstigt med 23åring som endast vill mejla. Då hände detta: hon svarar igen med skitsnygga bilder, men liksom bifogade i hennes första mejl. Och mitt tveksamma svar var borta! Fanns inte heller i min utlåda! Personen bakom kan alltså bygga om mailkonversationen på nåt sätt och det är självklart därför denne vill använda mejl. Nu tycker man ju att det är ju bara radera hela skiten och strunta i det. Men jag är nyfiken. Vad kommer "hon" försöka göra? Är det klassisk "be om pengar"-grej? Eller ska jag lockas säga nåt dumt som kan användas för utpressning? Lockas till träff och bli rånad? Har lita lust att fortsätta skriva lite bara för att få veta.