Robert 832 skrev 2020-11-22 04:04:42 följande:
Cuckold eller gangbang?! Det ena utesluter inte det andra men vad båda förslagen innebär är att din man sätter din lust främst eftersom fokuset kommer läggas på dig och att du får leka med andra.
Det är i vart fall ett väldigt bra sätt att stimulera känslor på på ett annat sätt än ett öppet förhållande eftersom det ger variation samtidigt som det blir ett gemensamt projekt där ni inte får utlopp för lusten på varsitt håll.
Cuckolding är det jag har mest erfarenhet av, både som cuck och Bull.
Gangbang har jag bara en erfarenhet av men ser det som en akt hellre än en livsstil till skillnad från cuckolding.
Hoppas de du pratar med kommer med bra råd och reflektioner.
Tack för dina värdefulla synpunkter. Cuckold är nog det som fungerar bäst över tid. Ett förhållningssätt till sex. Vi kommer ju inte att sluta ha sex med varandra naturligtvis utan ser det andra mer som ett bra komplement.
Ett öppet förhållande känns inte rätt för oss eftersom min man blir upphetsad av att se mig ha sex med någon annan men vi har inte praktiserat det än. Jag har lite frågor som du eller kanske någon annan kan svara eller ge synpunkter på. Här kommer de:
- Skall jag eller han rekrytera lämpliga partners.
- Skall man hålla sig till en eller ska man byta med jämna mellanrum
- Skall/kan man ha en eller fler samtidigt
- Skall man ha någon helt utomstående eller någon man känner sen tidigare
- Skall det vara någon i samma ålder eller någon som är betydligt yngre eller äldre
- Skall min man ha en helt passiv roll eller delta verbalt under akterna
- Skall vi vara hemma hos oss eller på en neutral plats
- Går/vågar man låta bli att använda kondom förutsatt att det inte finns några sjukdomar
Det var många frågor och jag förstår att det är lite individuellt hur man vill ha det. Men det är alltid bra att ta del av andras erfarenheter. Det var därför jag startade den här tråden
Till sist en några frågor om gangbang:
- Hur många män kan det vara
- Skall min man vara med eller vara passiv
Hoppas på seriösa och konstruktiva synpunkter