• Anonym (nyfiken)

Hjälp mig – gangbang, cuckold eller partnerbyte?

Min man och jag har ett bra och öppet förhållande till varandra. Men vi känner att det inte får bli slentrian. Vi vill hitta nya former som stimulerar våra känslor. Min man har föreslagit cuckold eller gangbang. Jag känner att jag vill veta lite mer om detta först. Vilka erfarenheter och tips kan man fånga upp här?

• Svar på tråden Hjälp mig – gangbang, cuckold eller partnerbyte?
  • Anonym (nyfiken)
    enable007 skrev 2020-11-20 09:38:13 följande:

Skriv pm :D

Har skickat ett PM
  • kire

Oj, det är ju otroligt stor skillnad mellan de sakerna...

Om vi börjar på temat cuckold. Har varit älskare till många s.k. hotwifes och ska ni exprimentera på det temat är ju en grundläggande förutsättning att din man tänder på tanken, scenariot att vara den mer passiva betraktare, åskådaren och kanske om det drivs lite längre även den som "servar" dig och din älskare. Också lika viktigt att mannen ni tar in förstår sin roll. Många tror att det handlar om att ha sex med dig som kvinna men om det ska bli bra måsta man som älskare/ bull förstå att man har en relation till ett par och hantera den rollen till er båda.

Gangbang - också otroligt häftigt om det görs på rätt sätt. Du är såklart i centrum även där precis som i cuckold/hotwife scenariot men här är även mannen i allra högsta grad aktiv. När jag arrangerat GB har det ofta handlat om scenarion där jag "bjuder ut" min kvinna, styr det hela d.v.s. mannen är i allra högsta grad aktiv även om du är i centrum. Lika viktigt där att männen som bjuds förstår vilken "roll" de ska spela. Det finns säkert fantasier du har på temat som din man då ser till att männen som är med förstår och agerar i linje med. 

Partnerbyte. Nja, även testat det ett antal gånger, kul för stunden men sällan någon större kick annat än att man har "vanlig" sex med någon vid sidan av sin partner. En trekant med en extra man kommer vara en större kick för er båda tror jag.

Oavsett vad - tänk igenom och prata igenom era fantasier och se till att ni båda är involverade. När ni går vidare, se till att vara kräsna när det gäller man, välj någon som verkligen förstår vad det handlar om, inte bara är ute efter att få ha sex. Du kommer få så många meddelanden på temat "skicka pm", ser att du redan fått det...

• Robert 832

Cuckold eller gangbang?! Det ena utesluter inte det andra men vad båda förslagen innebär är att din man sätter din lust främst eftersom fokuset kommer läggas på dig och att du får leka med andra.

Det är i vart fall ett väldigt bra sätt att stimulera känslor på på ett annat sätt än ett öppet förhållande eftersom det ger variation samtidigt som det blir ett gemensamt projekt där ni inte får utlopp för lusten på varsitt håll.

Cuckolding är det jag har mest erfarenhet av, både som cuck och Bull.

Gangbang har jag bara en erfarenhet av men ser det som en akt hellre än en livsstil till skillnad från cuckolding.

Hoppas de du pratar med kommer med bra råd och reflektioner.

• Anonym (nyfiken)
    Robert 832 skrev 2020-11-22 04:04:42 följande:

Cuckold eller gangbang?! Det ena utesluter inte det andra men vad båda förslagen innebär är att din man sätter din lust främst eftersom fokuset kommer läggas på dig och att du får leka med andra.

Det är i vart fall ett väldigt bra sätt att stimulera känslor på på ett annat sätt än ett öppet förhållande eftersom det ger variation samtidigt som det blir ett gemensamt projekt där ni inte får utlopp för lusten på varsitt håll.

Cuckolding är det jag har mest erfarenhet av, både som cuck och Bull.

Gangbang har jag bara en erfarenhet av men ser det som en akt hellre än en livsstil till skillnad från cuckolding.

Hoppas de du pratar med kommer med bra råd och reflektioner.

Tack för dina värdefulla synpunkter. Cuckold är nog det som fungerar bäst över tid. Ett förhållningssätt till sex. Vi kommer ju inte att sluta ha sex med varandra naturligtvis utan ser det andra mer som ett bra komplement.

Ett öppet förhållande känns inte rätt för oss eftersom min man blir upphetsad av att se mig ha sex med någon annan men vi har inte praktiserat det än. Jag har lite frågor som du eller kanske någon annan kan svara eller ge synpunkter på. Här kommer de:

- Skall jag eller han rekrytera lämpliga partners.

- Skall man hålla sig till en eller ska man byta med jämna mellanrum

- Skall/kan man ha en eller fler samtidigt

- Skall man ha någon helt utomstående eller någon man känner sen tidigare

- Skall det vara någon i samma ålder eller någon som är betydligt yngre eller äldre

- Skall min man ha en helt passiv roll eller delta verbalt under akterna

- Skall vi vara hemma hos oss eller på en neutral plats

- Går/vågar man låta bli att använda kondom förutsatt att det inte finns några sjukdomar

Det var många frågor och jag förstår att det är lite individuellt hur man vill ha det. Men det är alltid bra att ta del av andras erfarenheter. Det var därför jag startade den här tråden

Till sist en några frågor om gangbang:

- Hur många män kan det vara

- Skall min man vara med eller vara passiv

Hoppas på seriösa och konstruktiva synpunkter
  • Sexlicens
    Anonym (nyfiken) skrev 2020-11-22 07:02:13 följande:

Tack för dina värdefulla synpunkter. Cuckold är nog det som fungerar bäst över tid. Ett förhållningssätt till sex. Vi kommer ju inte att sluta ha sex med varandra naturligtvis utan ser det andra mer som ett bra komplement.

Ett öppet förhållande känns inte rätt för oss eftersom min man blir upphetsad av att se mig ha sex med någon annan men vi har inte praktiserat det än. Jag har lite frågor som du eller kanske någon annan kan svara eller ge synpunkter på. Här kommer de:

- Skall det vara någon i samma ålder eller någon som är betydligt yngre eller äldre

- Går/vågar man låta bli att använda kondom förutsatt att det inte finns några sjukdomar

Det var många frågor och jag förstår att det är lite individuellt hur man vill ha det. Men det är alltid bra att ta del av andras erfarenheter. Det var därför jag startade den här tråden

Många vettiga frågor, som det finns många olika svar på.

Jag var själv gift med en kvinna som var periodvis hotwife.

Vill du så finns jag på pm, för det är lättare att besvara personliga frågor.

Danne
  • Robert 832
    Anonym (nyfiken) skrev 2020-11-22 07:02:13 följande:

Det är som du säger individuellt. Sådana frågor är lättare att svara på om jag känner de som frågar för jag får en djupare förståelse för vad de praktiserande klarar. Kan ändå så gott det går argumentera lite i några av frågorna.

Säkerhet är en av frågorna som är viktigast. Man vill inte ta in vem som helst i sängen så en bra start är att sålla bland de intresserade. Hitta någon som inte enbart har ett sexuellt intresse men vänskapligt. Om möjligt så finn en intresserad bland era vänner som ni litar på.

Av samma anledning, säkerhet, bör ni finna nån ni litar på om ni vill att sexet ska vara oskyddat.

Ni kan för all del variera er mellan olika män men välj ut nån enstaka eller ett fåtal att ha oskyddat med.

Cuckolding handlar mycket om att ge upp den sexuella "makten" till kvinnan så jag skulle föreslå att mannen för all del kan leta och komma med förslag men att alla beslut tas av kvinnan.

Huruvida mannen ska vara aktiv eller passiv är en smaksak och nått ni får komma överens om sinsemellan och i samtal med den/de män som kvinnan är med.

Finns på pm jag också.
  • Anonym (ESDV)
    Anonym (Z2) skrev 2023-09-03 23:48:43 följande:

Hur har det gått ?

Ja, det undrar jag också....
Svar på tråden Hjälp mig – gangbang, cuckold eller partnerbyte?