• GöstaPetter

    Var är moderatorerna?

    Nu är sajten drabbad av ytterligare en porr-spammare. Jag har tappat räkningen på hur många anmälningar jag gjort. Kan inte mods själva vistas på sajten och plocka bort dessa inlägg kontinuerligt, eller finns det regler som gör att ni endast kan agera när ni får in anmälan?

  • Svar på tråden Var är moderatorerna?
  • Anonym (ooo)

    Jag har också anmält. De som ansvarar för forumet har ju själv bestämt reglerna så det finns inget som säger att de inte kan agera utan anmälan - det bestämmer de! 
    Du har ju anmält flera ggr skriver du - ändå har inget hänt = ingen har varit inne och jobbat med forumet idag tydligen.

    Jag tror att eftersom forumet funnits så länge nu och blivit ganska urvattnat, så tror jag att kanske även en del moderatorer fallit bort - jag tror det kanske bara finns en moderator egentligen och att det är därför forumet är så pass illa åtgånget - den personen hinner väl helt enkelt inte ha koll. 
    Om jag var moderator skulle jag dagligen se till att gå igenom allt nytt som händer. 

  • Anonym (f.d. modd)

    Det blir tyvärr rätt drygt att vara modd och hänga i forumet.

    Detta eftersom vissa beklagansvärda manspersoner snabbt börjar förfölja en i vilken tråd som helst med irrelevant tjafs som i grunden bara handlar om att de själva tyvärr inte klarar att läsa, förstå eller följa forumreglerna. 

    På tre års moddande har jag aldrig fått tjafs med en kvinna här vad jag minns. 

  • flygrl

    Det vore bra med mer närvarande och aktiva moderatorer, ja.


    Anonym (f.d. modd) skrev 2020-11-21 17:27:43 följande:

    Det blir tyvärr rätt drygt att vara modd och hänga i forumet.

    Detta eftersom vissa beklagansvärda manspersoner snabbt börjar förfölja en i vilken tråd som helst med irrelevant tjafs som i grunden bara handlar om att de själva tyvärr inte klarar att läsa, förstå eller följa forumreglerna. 

    På tre års moddande har jag aldrig fått tjafs med en kvinna här vad jag minns. 


    Kan man inte i ett sånt fall utdela varningar och i värsta fall stänga av trakasserande användare?
  • Anonym (f.d. modd)
    flygrl skrev 2020-11-21 17:36:26 följande:

    Det vore bra med mer närvarande och aktiva moderatorer, ja.


    Kan man inte i ett sånt fall utdela varningar och i värsta fall stänga av trakasserande användare?
    Det kan man men de ersätts snabbt av nya (detta var bakåt i tiden när det var mer som rörde sig här) och det är helt enkelt så irriterande att de flesta moddar antingen bara hänger i slutna grupper, eller som jag slutar modda.
  • Anonym (Bots)

    Detta verkar vara någon slags bots som via skapade fake konton, automatiskt spammar ner här!

  • Anonym (?)
    Anonym (f.d. modd) skrev 2020-11-21 17:27:43 följande:

    Det blir tyvärr rätt drygt att vara modd och hänga i forumet.

    Detta eftersom vissa beklagansvärda manspersoner snabbt börjar förfölja en i vilken tråd som helst med irrelevant tjafs som i grunden bara handlar om att de själva tyvärr inte klarar att läsa, förstå eller följa forumreglerna. 

    På tre års moddande har jag aldrig fått tjafs med en kvinna här vad jag minns. 


    Kan ni inte ta bort alla runktrådar som skapas av dessa män också? Det är jäkligt irriterande med alla runktrådar som skapas och där vissa utger sig för att vara kvinnor för att sitta och runka åt svaren de får.
  • Anonym (?)
    Anonym (?) skrev 2020-11-21 18:28:45 följande:

    Kan ni inte ta bort alla runktrådar som skapas av dessa män också? Det är jäkligt irriterande med alla runktrådar som skapas och där vissa utger sig för att vara kvinnor för att sitta och runka åt svaren de får.


    Nu menar jag inte porrspammet utan alla runktrådar på forumet, även de som inte är spam. Men porrspammet ska givetvis bort det med.
Svar på tråden Var är moderatorerna?