Min fru
Lite förvirrad, är gift med min fru i nu 11 år och hon vill att jag kan ligga med andra kvinnor men inte få barn med dom. Ska man? Sagt nej men hon säger det är ok
Lite förvirrad, är gift med min fru i nu 11 år och hon vill att jag kan ligga med andra kvinnor men inte få barn med dom. Ska man? Sagt nej men hon säger det är ok
För lite information i TS till att man kan ta ställning.
Första frågan är Varför säger hon det? Vill hon inte själv ha sex med sig, och vill ha en standin? Eller vill hon att ni båda skall ha ett öppet förhållande?
Hon är inte så intresserad av sex, längre vi har 3 barn. hon berättar att hon inte alls ta illa upp att jag kan ligga med andra bara att jag inte gör dom med barn. Vi har inte ett öppet förhållande och älskar varandra. Blir så kluven, men flera gånger säger hon att det är ok. Hon är inte otrogen säger hon.
Vad är du förvirrad över? Det låter solklart, hon vill inte längre ha sex med dig och för att slippa tjat och ständiga inviter erbjuder hon möjligheten för dig att ha sex med andra. Sen är det upp till dig att acceptera erbjudandet eller avstå.
Du kan aldrig garantera att kvinnorna inte blir gravida om du inte är steriliserad. Ser inlägg efter inlägg med kvinnor som säger skyll dig själv, du vet att sex kan leda till barn. Vill du inte ha barn eller kan ta konsekvenserna ska du inte alls ha sex.
Som jag ser det har du två val:
Sterilisering eller inte ha sex med andra.
Gör det och var en riktig manshora som dessutom är helt gratis
Men om du ligger med en annan kvinna och hon blir gravid vad händer då? Hon kan ju inte tvinga en annan kvinna att göra abort.
Stackars kvinna... Du har uppenbarligen tjatat hål i huvudet på henne.
Jag har inte tvingat henne till något. Vi har inga problem i sängen. Vi har ett normal förhållande och vi älskar varandra. Men hon har börjat med säga att det är ok. Frugan säger att jag måste ha skydd.
Man undrar om detta är ett skämt eller om din stackars fru, som du har tre barn ihop med, verkligen finner sig så avtändande att hon försöker få dig att ligga med någon annan för att slippa själv... så tragiska levnadsöde det finns där ute, man slutar aldrig förvånas.
Ps om du slutar benämna henne "frugan" kanske hon skulle gilla dig mer
Jag har inte tvingat henne till något. Vi har inga problem i sängen. Vi har ett normal förhållande och vi älskar varandra. Men hon har börjat med säga att det är ok. Frugan säger att jag måste ha skydd.