• Anonym (vetej)

    Hur gammal var du första gången du hade samlag? (Tjejer)

    För killar kommer en särskild tråd

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-11-22 08:11
    Det ska stå 13 eller yngre såklart

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur gammal var du första gången du hade samlag? (Tjejer)
  • Johan70

    Det finns många, många som har sin debut senare än vid 18, många i 20-årsåldern. Varför har du bara tagit med tonåren?

  • Anonym (...)

    Jag var 14 år. Blev lite förvånad att det verkar vara vanligast att vara äldre än så länge. (Även när jag sett resultatet i killarnas omröstning)

  • Anonym (...)

    Jag var 14 år. Blev lite förvånad att det verkar vara vanligast att vara äldre än så länge. (Även när jag sett resultatet i killarnas omröstning)

  • fluu

    Jag var 16 år och det var med maken. 


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (vetej)
    Isabella6 skrev 2020-12-01 04:19:31 följande:

    Jag var 16. Med min chef


    Hur gammal var han?
  • Mrsvixen82

    Jag var 14. Det var på våren i 7:an. På påsklovet tror jag för att vara exakt...:). Jag skulle vara ensam hemma och en tjejkompis skulle sova över. Vi skulle se på video (vhs ;) ) ha ha och äta godis. (Trodde mina föräldrar) Såklart bjöd vi in två killar vi hade en crush på ;). Så där och då spenderade jag första gången en natt ihop med en kille i en liten 90 säng ;) ha ha

  • Anonym (24)

    Jag var 24 och det var tillsammans med min man. Det var även första gången för honom.

  • Isabella6
    Anonym (vetej) skrev 2020-12-01 07:39:26 följande:

    Hur gammal var han?


    Jag kommer ej ihåg. Tyvärr runt 30 tror jag
  • Anonym (Swing for fun)

    13 år första gången med en tjej som var lika gammal och 3 månader senare först gången med en kille som var tre år äldre. Med min tjejkompis fick jag också både ge och smaka smisk för första gången har älskad den typen av lekar ända sedan dess.

  • Jamesdio

    Jag var 13 år, HT (närmare bestämt på Lucia) i 7an med en 3 år äldre kille (min pojkvänoch det varade i typ 8 månader).

  • Anonym (Fisk)

    Var 18 i en kille jag var kär i. Var aldrig intresserad av killar i nedre tonåren. Hade en del killkompisar men jag såg dom aldrig som något mer än kompisar. Var en typisk nörd, blyg och tog inte för mig. Hade också fullt upp att tävla och träna mina hästar på hög nivå.

    Upptäckte inte fören jag var 20 att killar börjar finna intresse i mig. Tror jag hade många drag att liten flicka än kvinna långt upp i åldern.

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (19 år) skrev 2020-12-01 18:33:51 följande:

    Jag var 19 år och det var på bröllopsnatten.


    Spännande. Hur gammal var mannen? Var han också oskuld?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (24) skrev 2020-12-01 12:39:40 följande:

    Jag var 24 och det var tillsammans med min man. Det var även första gången för honom.


    Hur gammal var han?
Svar på tråden Hur gammal var du första gången du hade samlag? (Tjejer)