• Tue 24 Nov 2020 13:17
    340 visningar
    3 svar
    3
    340

    Var hitta docka till äldre barn?

    Min 9 åriga dotter har börjat tycka att det är jätteroligt att leka och pyssla med dockor igen. Efter att inte ha ägnat detta en tanke på många år är de allra flesta dockgrejer sålda eller har getts bort. Jag uppmuntrar verkligen detta intresse då hon behöver all motivering till att släppa dator och mobil, så jag tänkte ge henne en fin docka i julklapp om jag hittar någon.
    Jag har dock väldigt svårt att hitta någon fin, vill gärna ge henne en med lite tyngd i, typ som en riktigt bebis!
    De enda jag hittar som inte är de vanliga plastiga, är Reborn babys. Tyvärr ligger de långt över min budget. Tänkte att någon här kanske har tips på vart jag kan hitta en lite mer verklighetstrogen än de vanliga Babyborn och Newborn baby utan att behöva tömma plånboken helt!
    Finns det ens ett mellanting? Finns ju massor att köpa på diverse utländska sidor, de ser fina ut på bild, men har ju sett skräckexempel på vad folk fått hem..

  • Svar på tråden Var hitta docka till äldre barn?
  • Anonym (H)
    Tue 24 Nov 2020 14:03
    #1

    Kolla på krabat

  • Tue 24 Nov 2020 14:23
    #2

    Tiny Treasure Doll, de är så fina och är även tyngre än vanliga dockor.

  • Tue 24 Nov 2020 19:01
    #3

    Ja kolla Tiny treasure doll, jättefin och just nu verkar den ha nedsatt pris på många ställen, 399 kr. Jag kommer definitivt köpa den till min dotter när hon är äldre, om hon vill ha dockor då.

Svar på tråden Var hitta docka till äldre barn?