• Tue 24 Nov 2020 13:48
    1169 visningar
    21 svar
    21
    1169

    Stora sprut

    Vad har ni för inställning när det gäller killars sprut?
    En del jag träffat har varit närmast besatt av hur mycket jag sprutat och jämför med förra sprutet osv. En jag dejtade på distans krävde till och med att jag filmade och skickade mitt sprut varje gång jag onanerade.
    En del andra bryr sig över huvud taget inte om själva sprutet.

    Det vore kul att höra lite vad ni här inne har för tankar och erfarenheter.

  • Svar på tråden Stora sprut
  • Anonym (Kvinn­a)
    Tue 24 Nov 2020 14:03
    #1

    Kunde inte bry mig mindre. Enda gången jag ens bryr mig om det är om jag ska skaffa barn, annars totalt ointressant.

  • Anonym (Sugar­en)
    Tue 24 Nov 2020 14:10
    #2

    Kommer killen med ett minisprut känns det som att man misslyckats fast dom brukar säga att det är skönt ändå.

  • Anonym (Hmm)
    Tue 24 Nov 2020 14:15
    #3

    Så länge det är skönt för honom med utlösningen så spelar mängd eller kraft ingen roll, totalt ointressant faktiskt.

  • Anonym (Manda­rinian­)
    Tue 24 Nov 2020 14:37
    #4

    Min sambo tycker det är rätt ointressant, men vill att jag kommer i henne och inte utanför. Jag sprutar extremt varierat. Ca 3-4ml när jag har sex ofta, eller 10-12ml när det gått ett tag. Ja, jag har mätt, eftersom jag kände mig osäker. Oftast "droppar" det ut, eller sprutar bara några centimeter. Andra gånger, men sällan, en meter. Förstår mig inte på't. Nåja, den funkade till det viktigaste, att göra barn. 

  • Anonym (Jo)
    Tue 24 Nov 2020 14:45
    #5
    +1

    Helt ointressant.

  • Tue 24 Nov 2020 14:51
    #6
    Anonym (Sugaren) skrev 2020-11-24 14:10:32 följande:

    Kommer killen med ett minisprut känns det som att man misslyckats fast dom brukar säga att det är skönt ändå.


    Håller med !  Mängd och kraft är tändande och sexigt.  God älskog ska kännas.   Unga virila älskare till mig tack.
  • Tue 24 Nov 2020 14:52
    #7
    Anonym (Mandarinian) skrev 2020-11-24 14:37:16 följande:

    Min sambo tycker det är rätt ointressant, men vill att jag kommer i henne och inte utanför. Jag sprutar extremt varierat. Ca 3-4ml när jag har sex ofta, eller 10-12ml när det gått ett tag. Ja, jag har mätt, eftersom jag kände mig osäker. Oftast "droppar" det ut, eller sprutar bara några centimeter. Andra gånger, men sällan, en meter. Förstår mig inte på't. Nåja, den funkade till det viktigaste, att göra barn. 


    Visst är det märkligt det där att det kan variera så mycket ;)
    Något jag vet funkar bra för att öka på mängden är att köra edging. Men vad som avgör om det blir ett långt eller kort sprut har jag inte lyckats räkna ut.
  • Anonym (Sugar­en)
    Tue 24 Nov 2020 15:48
    #8
    Miss Sunny skrev 2020-11-24 14:51:51 följande:

    Håller med !  Mängd och kraft är tändande och sexigt.  God älskog ska kännas.   Unga virila älskare till mig tack.


    Extra häftigt med de unga virila som utan att ens bli riktigt mjuk kan leverera ett sprut till. Tyvärr är det få som klarar det. En av mina favoriter levererade 4 satser på under en timme.
  • Tue 24 Nov 2020 16:12
    #9

    Är det så att unga killar generellt sprutar mer alltså?
    Jag närmar mig 40 och får ofta beröm över mina sprut. Det är inte så att jag kan ta åt mig så mkt av det eftersom jag inte själv styr så mkt över hur mkt jag sprutar. Lite som när jag får beröm över kuken. Kul att den uppskattas men det är inget jag kan göra något åt. Det är egentligen bättre att få höra att man knullat bra eller gjort något extra, lättare att ta emot en komplimang för något man kan påverka.

  • Tue 24 Nov 2020 17:29
    #10
    Anonym (Sugaren) skrev 2020-11-24 15:48:01 följande:
    Extra häftigt med de unga virila som utan att ens bli riktigt mjuk kan leverera ett sprut till. Tyvärr är det få som klarar det. En av mina favoriter levererade 4 satser på under en timme.
    Vad härligt !  En av mina tog mig 3 gånger på samma ståndet.   Slaknade inte, och knappast en micropaus. Då känner man sig uppskattad som kvinna.  
Svar på tråden Stora sprut