• Anonym (Ledsen)

    Alldeles tom

    Jag hade äntligen funnit en snäll och omtänksam man och vi trivdes verkligen i varandras sällskap på alla plan...

    Efter två år flyttade vi ihop i hans hus efter att renoverat ett halvår men då hans dotter på 24 år (som bor hemma) protesterade så fick han kalla fötter. Vi hann inte bo där mer än några dagar under förra julen innan han bad oss flytta (jag har två barn)...

    Jag kände mig enormt sviken men han tyckte särbo lät bra. Men han har under detta år knuffat undan mig mer och mer och igår gjorde han slut... Han behövde en mer bestämd kvinna som tog beslut åt honom då han har svårt med sånt och han såg att jag mådde dåligt pga hans obeslutsamhet om han vill flytta ihop med mig i framtiden eller inte...

    Jag är helt tom! Vad ska jag göra? Vi funkade ju så fantastiskt bra ihop annars.

  • Svar på tråden Alldeles tom
  • Zaxika

    Hans förlust!

    Var 24 åringen helt ovetandes om att du och dina barn skulle flytta in? Verksr märkligt att flytta in och sedan flytta ut efter några dagar. Den där mannen behöver inte en bestämd kvinna, han behöver bli bättre på att ta egna beslut och stå upp för sig själv.

    Sörj, men troligtvis hade du inte varit lycklig med honom ändå.

  • Anonym (Tråkigt. Men!)

    Tråkigt att du är ledsen men det där lät verkligen illa. Han behandlar ju dig som skit och nu är du dessutom ledsen för hans skull.

    Han är ju en obeslutsam velig skithög. Du är uppenbarligen bara särbo med honom. Låt det vara slut, jaga honom inte och ignorera honom totalt. Gå vidare, träffa en riktig man och njut av livet istället.

    Låt honom leva sitt liv och skratta dig lycklig hela vägen genom livet att du slapp honom och hans vuxna dotter som tillåts styra honom.

  • Anonym (Ledsen)
    Zaxika skrev 2020-11-25 08:58:28 följande:

    Hans förlust!

    Var 24 åringen helt ovetandes om att du och dina barn skulle flytta in? Verksr märkligt att flytta in och sedan flytta ut efter några dagar.


    Nä vi renoverade ju hans hus och byggde ett extrarum till mina barn. Så hon visste det över ett halvår innan och sa inget om det då.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Ledsen) skrev 2020-11-25 08:43:56 följande:

    Jag hade äntligen funnit en snäll och omtänksam man och vi trivdes verkligen i varandras sällskap på alla plan...

    Efter två år flyttade vi ihop i hans hus efter att renoverat ett halvår men då hans dotter på 24 år (som bor hemma) protesterade så fick han kalla fötter. Vi hann inte bo där mer än några dagar under förra julen innan han bad oss flytta (jag har två barn)...

    Jag kände mig enormt sviken men han tyckte särbo lät bra. Men han har under detta år knuffat undan mig mer och mer och igår gjorde han slut... Han behövde en mer bestämd kvinna som tog beslut åt honom då han har svårt med sånt och han såg att jag mådde dåligt pga hans obeslutsamhet om han vill flytta ihop med mig i framtiden eller inte...

    Jag är helt tom! Vad ska jag göra? Vi funkade ju så fantastiskt bra ihop annars.


    Behöver en mer bestämd kvinna..? Ursäkta, men det där låter som en riktig mespropp till karl. Kapa all kontakt, återhämta dig från mesproppen, fundera ut hur du kan se framtida ?mesproppar? innan du engagerar dig i någon igen. Sen är det ?bara? att ta nya tag. Lättare sagt än gjort, men det finns riktiga män därute med egen vilja och som inte är toppstyrda av vuxna barn.
  • Anonym (Ledsen)

    Det här året med att han inte vet vad han vill med vårt förhållande, har gjort att jag hamnat i en depression som jag medicinerar.

    Att jag mår så dåligt av ovissheten blev också en anledning han gav för att göra slut. Jag är förvirrad just nu...

Svar på tråden Alldeles tom