• Just Precis

    Vad ska jag köpa till min man?

    Vad ska jag köpa i julklapp till min man?

    Vi sa ?billigt? i år så max 500 spänn, och jag är tom på idéer.

    Bästa förslag vinner ett pris!

  • Svar på tråden Vad ska jag köpa till min man?
  • AMCG

    Vad har din man för intressen? Gillar han snickra och renovera, gå på spa och lägga tid på sitt yttre, tränar han något speciellt, tycker han om att läsa böcker, sticka ylletröjor, älskar han att laga mat etc.?

  • Just Precis
    AMCG skrev 2020-11-26 20:06:30 följande:

    Vad har din man för intressen? Gillar han snickra och renovera, gå på spa och lägga tid på sitt yttre, tränar han något speciellt, tycker han om att läsa böcker, sticka ylletröjor, älskar han att laga mat etc.?


    Skulle säga att han gör allt ovan (springer och cyklar vad gäller träning) utom att sticka ylletröjor, tyvärr Tror att hudkrämer och sådant går bort också.
  • Just Precis
    AMCG skrev 2020-11-26 20:06:30 följande:

    Vad har din man för intressen? Gillar han snickra och renovera, gå på spa och lägga tid på sitt yttre, tränar han något speciellt, tycker han om att läsa böcker, sticka ylletröjor, älskar han att laga mat etc.?


    Dampen blev för stark i mig och jag klickade hem något, ett ?Molekylär matlagning?-set med en massa konstiga grejer som han kan få nörda loss med i köket... Men tack för stöd
  • AMCG

    För renovering:

    Saker Contour Gauge Profile Tool.

    Bits till runddragna skruvar.

    Universalhylsa.

    Spikpistol.

    Till träning:

    Reflexmössa i bambu.

    Kalsonger från comfyballs.

    Smart watch/träningsklocka.

    Löparskor med dubbar.

    Matlagning:

    Är jag inte så duktig på matlagning men det finns matappar och elektroniska matkurser och vinkurser.

    Olika ölsorter han inte smakat.

    Böcker finns en uppsjö av. En av mina favorit författare är John Irving men det är väldigt olika vad man tycker om att läsa.

    Upplevelser och resor går ju bort i år.

  • AMCG

    [quote=80790767][quote-nick]Just Precis skrev 2020-11-26 20:55:17 följande:[/quote-nick]Dampen blev för stark i mig och jag klickade hem något, ett ?Molekylär matlagning?-set med en massa konstiga grejer som han kan få nörda loss med i köket... Men tack för stöd [/ quote]

    Wow, så spännande! Hoppas han kommer uppskatta det!

  • Just Precis
    AMCG skrev 2020-11-26 21:04:09 följande:

    [quote=80790767][quote-nick]Just Precis skrev 2020-11-26 20:55:17 följande:[/quote-nick]Dampen blev för stark i mig och jag klickade hem något, ett ?Molekylär matlagning?-set med en massa konstiga grejer som han kan få nörda loss med i köket... Men tack för stöd [/ quote]

    Wow, så spännande! Hoppas han kommer uppskatta det!


    Hoppas jag med! Men jag har skärmdumpat din fina förslagslista så jag har något att gå tillbaks till när jag panikar inför hans födelsedag. Tack!
  • Just Precis
    Silverfiskarna skrev 2020-11-26 22:01:07 följande:

    Jag tror att alla män innerst inne önskar sig öronproppar i julklapp 


    Min man har efter år av träning lärt sig att stänga av öronen, helt automagiskt, så det skulle vara överflödigt
  • AMCG
    Just Precis skrev 2020-11-26 22:16:10 följande:

    Hoppas jag med! Men jag har skärmdumpat din fina förslagslista så jag har något att gå tillbaks till när jag panikar inför hans födelsedag. Tack!


    Jag brukar också ha väldigt svårt att komma på presenter. Min man köper alltid det han behöver direkt.

    Jag längtar till att se hans min när han får Saker profil-verktyget. Antingen blir han överlycklig eller så kommer han fråga vad han ska med den till. ????
  • Just Precis
    AMCG skrev 2020-11-27 07:14:06 följande:

    Jag brukar också ha väldigt svårt att komma på presenter. Min man köper alltid det han behöver direkt.

    Jag längtar till att se hans min när han får Saker profil-verktyget. Antingen blir han överlycklig eller så kommer han fråga vad han ska med den till. ????


    Haha, jo det är nog samma med molekylär matlagning...vi får hålla tummarna för varandra!
Svar på tråden Vad ska jag köpa till min man?