• Anonym (Äcklig jävel)

    Äcklig jävel

    Hej! Vad är otrohet? De kan ju bara ens partner bestämma. Men varför är min pertnar så tråkig isåfall. Inte testa något alls. Inga bilder på andra, inget telefonsex, inget sex ting, ingen porr, inga som helst idéer om trekant eller något? Hur fan har folk sån tur. Killar som gillar när tjejer ligger med andra? Par som teasar varandra? Varför är mitt förhållande så ensidigt. Jag känner behov av mer fun fun fun! Vad gör jag? Hur kompromissar man? Jag vill mer! Känner mig desperat

  • Svar på tråden Äcklig jävel
  • Anonym (-)

    Om du inte kan hålla dig till bara din flickvän så borde du göra slut med henne eller söka hjälp för ditt sexmissbruk.

  • Anonym (:o)
    Anonym (-) skrev 2020-11-27 23:08:43 följande:

    Om du inte kan hålla dig till bara din flickvän så borde du göra slut med henne eller söka hjälp för ditt sexmissbruk.


    Vad fick dig att anta att TS är en man? :/
  • Anonym (-)
    Anonym (:o) skrev 2020-11-28 01:33:14 följande:

    Vad fick dig att anta att TS är en man? :/


    Utifrån hans "problem".
  • Anonym (Anonym)

    Det finns en stor andel människor som är nöjda med bara sin partner. Om du har sexuella behov får du utforska det du kan inom relationen eller om du anser att sex är viktigare än din partner gör du slut och lever ditt vilda liv på egen hand.

  • viseversa

    Du gör slut innan du ligger runt. Du kan inte förvänta sig att den du är tillsammans med ska ha samma åsikter kring detta som du har. 

  • Anonym (K)

    Du gör slut och hittar en partner med samma preferser du har.

    Och ditt ex har då chansen att göra samma sak.

    För många låter du som en tråkig och ensidig partner.

    Men det är en smaksak såklart.

  • Anonym (Äcklig jävel)
    Anonym (-) skrev 2020-11-27 23:08:43 följande:

    Om du inte kan hålla dig till bara din flickvän så borde du göra slut med henne eller söka hjälp för ditt sexmissbruk.


    Är en tjej, men tack för antagandet! Så sexistiskt att anta att det bara är män som känner sexuell frustration är är sexuellt drivna och lekfulla ????
  • Anonym (Äcklig jävel)
    Anonym (:o) skrev 2020-11-28 01:33:14 följande:

    Vad fick dig att anta att TS är en man? :/


    Tack! ????
  • Anonym (Äcklig jävel)
    Anonym (-) skrev 2020-11-28 01:41:14 följande:

    Utifrån hans "problem".


    "hennes"
Svar på tråden Äcklig jävel