Är män ytliga?
Jag har stött på många tjejer. De flesta kände jag inte. Jag tyckte att de var attraktiva, så jag blev nyfiken.
Är män som mig ytliga då?
Jag har stött på många tjejer. De flesta kände jag inte. Jag tyckte att de var attraktiva, så jag blev nyfiken.
Du är väl inte representant för alla män? Så även om du vore ytlig innebär ju inte det att män i allmänhet är ytliga.
Du valde ju uppenbarligen dessa tjejer på grund av ytliga saker, så just det valet var väl ytligt. Men det betyder ju inte att du är ytlig som person. Ytan spelar ofta ganska stor roll fär de flesta av oss när vi blir nyfikna på en person. Sen krävs det ofta mer fär att man ska bli kär och vilja ha ett förhållande.
När man pratar om att människor är ytliga så handlar det om vad de har för prioriteringar. Är det viktigast att ha ett harmoniskt liv eller ett liv som ser tjusigt ut på Instagram? Alla gillar vi att vila ögonen på något vackert, men när en snygg partner är viktigare än en trevlig partner så skulle jag säga att man är för ytlig för sitt eget bästa.
När man pratar om att människor är ytliga så handlar det om vad de har för prioriteringar. Är det viktigast att ha ett harmoniskt liv eller ett liv som ser tjusigt ut på Instagram? Alla gillar vi att vila ögonen på något vackert, men när en snygg partner är viktigare än en trevlig partner så skulle jag säga att man är för ytlig för sitt eget bästa.
Varför uttrycker man det så? Alla människor är individer, alla är olika. Då drar man inte alla över en kam.
när en snygg partner är viktigare än en trevlig partner så skulle jag säga att man är för ytlig för sitt eget bästa.