• Anonym (Förvirrad)

    Besatthet?

    Överreagerar jag? Eller hur tänker ni. Min sambo, (man och jag är kvinna) är sjukt tänd på muskler, kvinnliga muskler. Jag vet och han erkänner att han tittar på detta på nätet och har gjort det många år. Jag blir väldigt ledsen och sårad så klart och han har flera ggr lovat att sluta. Han är helt besatt av det. Sista tiden har det gått från att ?bara? söka upp filmer/bilder på tränande tjejer eller tjejer som bara visar musklerna osv till att titta på porr med just muskeltjejer. I smyg så klart, för han vet ju att jag blir ledsen och äcklad. Nu har jag tröttnat och konfronterade honom och han har inget svar på hur han tänker lösa problemet, jag ser det som att han väljer det istället för att fortsätta vårt 20-åriga förhållande. Jag har vid flera tillfällen låtit han titta på ?skiten? för att få han sjukt tänd så jag kan njuta av sex med en riktigt upphetsad man men aj vad ont det gör när det inte är jag som får honom sån. Slutade med det efter ett tag. Tyvärr är detta väldigt lättillgängligt idag med filmer på Snapchat, Facebook, Instagram, youtube, you name it! Överreagerar jag som inte orkar ha det så här längre? Ni kan byta ut musklerna tex mot en tjej med enorma bröst eller nåt för att sätta er in i situationen.. Jag ser detta som en otrohet som han inte kommer sluta med.. (Jag är en tjej som håller igång och tränar med så jag tror inte jag är helt osexig ifall nån tror att han hellre väljer dessa muskliga monster) Det är helt klart en Fetisch!

Svar på tråden Besatthet?