• Tue 1 Dec 2020 08:04
    811 visningar
    1 svar
    1
    811

    Hon behöver tid - vad ska jag göra?

    Hej familjeliv. Jag har ett bekymmer, min flickvän som jag varit vän med i 7 år och tillsammans med i 1 år skrev i lördags att hon inte visste vad hon känner längre, att hon inte vet vad hon vill.

    Utan att hon behöver tid.

    Jag tog upp frågor som;

    "Har jag gjort något"

    "Vad har hänt"

    Och då det låter som en "paus" så frågade jag även hur hon ser på saken med att träffa andra, hon svarade "vet inte"

    Så i måndags morgon bestämde vi att hon behöver tid. Hon sa även att jag inte ska räkna med någon kontakt dem närmsta dagarna.

    Det har nu gått ett dygn sedan vi hördes av och innan tog det max 8 timmar..

    Vi har ett distansförhållande men jag har ett välbetalt jobb så hon vet att jag alltid bara är ett samtal iväg, resekostnaderna betyder ingenting för mig jämfört med kärleken.

    Hon mår tyvärr dåligt i sitt psyke och samtidigt så har hon problem på jobbet och hennes föräldrar har nyligen separerat, och dem snackar skit om varandra till henne.

    Detta kan vara anledningen till varför hon vill skjuta förhållandet och sina känslor åt sidan.

    Jag vill bara veta om någon har erfarenheter av detta, hur det löste sig och Snälla hur man tar sig ur detta mörker. Allt jag vill är att ha tillbaka drottningen i mitt liv.

    Vi är i 21-22 års ålder och hon har då varit en väldigt stor del av mitt liv, både uppväxt och nu.

    Jag känner knappt att det är värt att leva utan henne.

    Snälla Hjälp!

    Svarar på alla frågor... Ingenting är för känsligt eller privat för mig, jag har panik och måste få veta!!!

  • Svar på tråden Hon behöver tid - vad ska jag göra?
  • Tue 8 Dec 2020 13:30
    #1

    Flytta tråden till Relationsproblem

Svar på tråden Hon behöver tid - vad ska jag göra?