• Ssandra

    Hur kan jag få min cykel kortare??

    Jag hade regelbunden normal cykel (27-29 dagar) efter att jag slutade med p-piller för 18 månader sedan tills i april i år, då jag testade att ta rosenrot för att de sägs göra en lättare gravid.. MEN efter det så blev min cykel jättekonstig, första månaden var den 40!! Dagar lång och sen dess har den varit såå olika varje månad, men den har blivit längre än den brukar vara, ÄL kommer oftast typ runt dag 20 nu och innan RR så kom den på dag 13-15..

    Hur kan jag göra för att få den kortaste eller vanlig igen?

    Någon som fått sin cykel kortare med något som ej är receptbelagda?

  • Svar på tråden Hur kan jag få min cykel kortare??
  • Anonym (Carola)

    Rosenrot!!!! Det är en sådan jäkla supergrej! Läs lite om det! Finns att köpa på apoteket (artic rooth).

  • Jag är bara jag
    Anonym (Carola) skrev 2020-12-01 18:23:02 följande:
    Rosenrot!!!! Det är en sådan jäkla supergrej! Läs lite om det! Finns att köpa på apoteket (artic rooth).
    Precis det ts skrev hade kajkat ut hennes cykel helt.
  • Anonym (Carola)

    Jaha oj, ursäkta mig! Det gick lite snabbt när jag läste på stående fot. Ber om ursäkt, det var slarvigt! Lycka till!

  • Lovart

    Jag använder bidrottninggele och det har verkligen hjälpt mig! Från att ha haft hur långa cykler som helst får jag nu äl cirka dag 20-25. Det är långt för andra, men för mig är det ett super bra resultat!

Svar på tråden Hur kan jag få min cykel kortare??