• KarlCarl

    Hur tjänar jag snabbast 50K/mån

    Utan utbildning

    Inga förkunskaper

    Villig att arbeta

  • Svar på tråden Hur tjänar jag snabbast 50K/mån
  • Jamesdio
    Anonym (-) skrev 2020-12-01 21:00:09 följande:

    Det går inte utan utbildning.


    Det går väl om man är duktig på att snacka omkull folk och sälja saker.
  • Anonym (-)
    Jamesdio skrev 2020-12-01 21:05:27 följande:

    Det går väl om man är duktig på att snacka omkull folk och sälja saker.


    Nej, tyvärr. Det är år 2020 i Sverige.
  • Anonym (Treo)

    Låter omöjligt att få till det snabbt. I ditt läge och så som samhället ser ut nu (stigande arbetslöshet) får du vara glad om du har ett jobb öht. Kanske bättre att satsa på studier nu?

  • PH76

    Om du menar 50k i månaden så tror jag att det enklaste är att du utbildar dig till röris eller likande och börjar köra eget. Då kan du nog ligga runt dessa summor om du är duktig.

  • Shalke04
    KarlCarl skrev 2020-12-01 20:59:30 följande:

    Utan utbildning

    Inga förkunskaper

    Villig att arbeta


    Om du menar i månaden så skulle jag satsa på jobb inom försäljning. Finns många "lågutbildade" jobb inom det området där man kan dra in en ok lön. 

    Skulle dock rekommendera en utbildning i längden om du vill höja ytterligare. 
  • Anonym (J)
    Anonym (-) skrev 2020-12-01 21:00:09 följande:

    Det går inte utan utbildning.


    Klart det gör. Min man har inte ens gått ut gymnasiet men tjänar mellan 50-70 000 i månaden på försäljning. Finns rätt många sådana jobb.
  • Anonym (-)
    Anonym (J) skrev 2020-12-01 22:13:07 följande:

    Klart det gör. Min man har inte ens gått ut gymnasiet men tjänar mellan 50-70 000 i månaden på försäljning. Finns rätt många sådana jobb.


    Antar att han fick jobbet för många många år sedan? Det är år 2020 nu och nu krävs det utbildning för att få jobb.
  • Anonym (J)
    Anonym (-) skrev 2020-12-01 22:25:00 följande:

    Antar att han fick jobbet för många många år sedan? Det är år 2020 nu och nu krävs det utbildning för att få jobb.


    Ja för hela 6 månader sedan :D. Var 2020 då med..
Svar på tråden Hur tjänar jag snabbast 50K/mån