• Hin

    Detta forum (fråga experten) ...?

    Jag trodde inte det var såhär illa, men vafan händer? Startar tråden efter att en bot uppenbarligen registrerats som användare och lagt in sitt senaste inlägg i mängder av trådar - ett inlägg där man ombeds följa en länk för att se bot:ens (och det är inte ens Anna) "Nakna" (nudes, förmodar jag).
    Ingen har alltså ens brytt sig tillräckligt mycket om säkerheten för att ens förhindra en jävla automatryss, uppenbarligen.

    Sen har vi kategorin "Fråga experten":
    Uppriktigt talat har jag inte sett kategorin innan, men efter att jag upptäckte den har ju Familjeliv sänkt sig ifrån typ "en av de sämst fungerande" till "världens mest pinsamma" diskussionssidorna för min del ...

    Om man väljer kategorin denna kategori i träd-menyn till vänster på sidan, får man en mängd ämnen som anses "inaktuella" och därmed på något sätt arkiverade. De enda två ämnen som fortfarande anses tillräckligt aktuella är då "Öron-näsa-hals-läkaren", samt "Valet 2014", vilket kanske skvallrar en del om sidan uppdateringsfrekvens. Under den senare av dessa rubriker finns bara irrelevanta trådstarter eller rent trams, men under den förra verkar en del seriösa frågor ställas, tills synes placerade under rätt kategori. Bara det att i stort sett ALLA trådar i denna kategori har ju 0 svar. Nu som förr. Så aktuell eller mycket mer seriös var alltså den. Var gäller läkaren i fråga, vete fan om han dött eller något.

    Vidare har vi ju mod.-hanteringen:
    Är det någon som tror att det verkligen finns mänskliga moderatorer kvar? För mig verkar det uppenbart att detta forum helt har lämnats åt sitt öde och att det enbart är medlemmarna som fortsätter leverera pengar som gör att sidan finns kvar. Kollat ex den befintliga tråden om hur dåligt forumet funkar och hur lång tid de icke-existerande teknikerna tagit på sig ... Man betalar helt enkelt bara för ett webhotell och sen förser medlemmarna med reklamintäkter.

    För mig blev det hela extra uppenbart efter att ha upptäckt "Experten"-kategorin, som sagt, men för er andra kanske det varit tydligt. Frågan är ju då varför man göder dessa muppar genom att hänga kvar här?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-12-04 03:40
    Ha överseende med hastigt skrivande och knepigt språk ...

  • Svar på tråden Detta forum (fråga experten) ...?
  • Magical

    Om jag orkade/hade tid, hade jag gärna startat och drivit ett nytt forum. Jag vet att en del försökt starta nya men troligen inte haft tillräcklig teknisk kompetens för att få dem att flyta eller locka dit medlemmar, för dessa har försvunnit rätt fort igen. 

    Jag personligen är heller ingen dataexpert så skulle jag driva ett forum skulle jag behöva någon annan som skötte just sånt du skriver om; spam och hur skit inte ska komma in på forumet. Jag skulle vara en hävert på att moderera olämpliga inlägg, däremot Flört

Svar på tråden Detta forum (fråga experten) ...?