• Kardemummabulle

    Kåt i 15 år äldre kollega

    Har fått en gnista till en kollega som visat samma signal. Kollegan är i äktenskap och har barn.

    Jag känner en otrolig dragning vilket jag även fått till svar att hen också gör. Vad ska jag göra?? Kan ej se människan utan att bli våldgästad.. hjälp mig. Hur kan jag få denna dragning att dra åt helvete när hen visar samma signal?

  • Svar på tråden Kåt i 15 år äldre kollega
  • Gameofthrones

    Jo, känner till det där. Man känner sådana drag, känsla.

    Skicka inte fel signaler. Utan backa. Tycker jag. Du förstör ett äktenskap annars. Frun är nog lycklig och Barnen, vad vet man om det. Jag tycker att det är dåligt om du involverar dig i sådant. Det kommer bita tillbaka så småningom.

    Jag skulle bli rasande, förbannad ställa till svars till min make och älskarinnan. 100% jag är snabb i käften när det gäller och inte konflikträdd.

    Nu är är det inte så. Min man eller jag behöver inte ha någon vid sidan om. Vi är väldigt nära, ying och yang,

    Jag tar mitt äktenskap på allvar.

    Jag förstår dig helt och hållet när man känner så.

    Så fort det kommer en sådan man tycker är snygg och man känner att personen tycker detsamma så backar jag direkt. Det är kul med flört men det får inte vara några problem.

  • Faile
    Kardemummabulle skrev 2020-12-04 23:09:09 följande:

    Har fått en gnista till en kollega som visat samma signal. Kollegan är i äktenskap och har barn.

    Jag känner en otrolig dragning vilket jag även fått till svar att hen också gör. Vad ska jag göra?? Kan ej se människan utan att bli våldgästad.. hjälp mig. Hur kan jag få denna dragning att dra åt helvete när hen visar samma signal?


    Äh jag vet inte, jag blev påsatt på toapappersbalarna på lagret. Väldigt trevligt. Så länge det handlar om sex bara, så varför inte. 
    Sluta jiddra, börja trolla!
Svar på tråden Kåt i 15 år äldre kollega