• Klartsomvatten

Fråga till kvinnor, vad tycker ni om tatueringar på män?

Nu finns det två likadana trådar, en där män svarar vad de tycker om tatueringar på kvinnor och den här tråden, där kvinnor svarar vad de tycker om tatueringar på män.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till kvinnor, vad tycker ni om tatueringar på män?
  • Anonym (K)

Någon enstaka tatuering är ok, beroende på motiv och placering.

• Anonym (Lis)

Det är snyggt med mycket tatueringar på en man OM det är en proffsig tatuerare som skapat dem. För mig är tatueringar konstverk. Det finns grymt fula tatueringar och det finns de som fantastiskt vackra. Generellt gillar jag män med mycket tatueringar framför allt på armar och överkropp. Det är sexigt.

• Anonym (Naughty40)

Jag önskar att jag kunde svara att jag inte bryr mig. Men det gör jag. En och annan tatuering har väl de flesta idag, så det tycker jag väl är ok (även om det är finast utan). När det är hela ben och armar så tycker i alla fall att min gräns är nådd. Det är verkligen inte snyggt alls i mina ögon. Och skulle det vara tatueringar på hals eller i ansiktet, skulle aldrig titta två gånger på en man med det. Kan inte förstå de som så lättvindigt gaddar sig. Det är ju inte bara att lasra bort sen hur som helst.

• Anonym (von Fiin)

Nej, inte särskilt sugen på det alls. Förknippar det med mest med Paradise Hotel och trashiga typer.

Möjligen skulle jag inte välja bort en schysst och smart man för att han har tatueringar, men det är så långt det sträcker sig. Tatueringar som inte går att dölja när mannen bär kostym går bort- alltså händer/ansikte/hals.

• Anonym (Lady)

Jag gillar tatueringar till en viss gräns. Absolut inte ansiktstatueringer eller tatueringar på hals/huvud.

Gärna vältränade överarmar med snygga tatueringar.

• Anonym (Annna)

Snygga, välgjorda tatueringar, gärna många små som liksom gjorts över tid, gärna old school. Får helst sitta på en indie/rock-kille.

Sleeves och "realistiska" tatueringar eller tatueringar med snirklig text går fetbort för mig. Gillar inte den stilen alls. 

Är tatuerad själv, kan tilläggas. 

• Anonym (Annika)

Någon enstaka mindre tatuering på något diskret ställe gör inget, men är inget plus. Större/många tatueringar eller tatueringar på händer, hals, ansikte osv. är väldigt negativt. 

• fluu

Otroligt avtändande. Det kan förstöra ett annars attraktivt utseende helt. Gäller både män och kvinnor. 

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Fråga till kvinnor, vad tycker ni om tatueringar på män?