Gravid tjej ingen sexlust
Hej jag är en kille på 26 år och lever med min gravida flickvän som är lika gammal varit tillsammans i några år. Vill börja med att säga att jag älskar henne otroligt mycket och respekterar hennes vilja fullt ut.Vi har en väldigt bra relation allmänt i vardags livet det rullar på ganska bra vi har kul ihop för det mesta men det finns nått som jag tkr är väldigt jobbigt och vi har svårt att prata om utan att hon går till attack eller blir sur och det är vårt sexliv. Innan hon blev gravid hade hon lust kanske ca 1 gång i veckan iaf jag har behov av mer helst varje dag men men bara om det va den snabbisen på lördagen så kände jag mig nöjd. Nu när hon är gravid i v30 så vill hon varken ha sex eller närhet ens inga pussar eller kramar osv och jag får ju såklart respektera detta men finner väldig frustration då jag tkr det är så jobbigt att inte få den närhet/intimitet jag behöver utav min partner. Är så orolig att hon inte attraheras av mig längre alls eller att det fortsätter såhär efter graviditeten för jag kan inte leva såhär alltför länge. Vi kanske har haft sex 2-3 ggr under hela graviditeten vilket är väldigt lite. När jag försöker prata med henne om varför hennes lust är borta så säger hon att hon har ont pga foglossning och inte har nån lust. Men man kan ju fortfarande ha nån typ av närhet oralt hade jag viljat men det vill inte hon, men bara att få skeda på kvällen är en stor saknad. Känns som hon inte bryr sig om mina behov det enda som betyder är att det ska bli som hon vill, och just nu sätter jag ju hennes behov i första rummet, men jag kan tycka jag förtjänar några pussar och om inte iaf en handtralla nån gång ibland men är väl inget man kan kräva... Tkr det skär sig lite mellan oss pga detta. Känns mest som hon vill jag ska städa och ta hand om hennes barn som hon har sedan tidigare förhållande då tkr hon att relationen är bra. Men jag behöver passion, efter förlossningen lär det ju också bli ett par månader i celibat???? tips om vad jag kan göra ska jag bara försöka bita ihop och gilla läget eller hur kan jag anpassa mig till denna situation?