• CharlesBukowski

Gravid tjej ingen sexlust

Hej jag är en kille på 26 år och lever med min gravida flickvän som är lika gammal varit tillsammans i några år. Vill börja med att säga att jag älskar henne otroligt mycket och respekterar hennes vilja fullt ut.Vi har en väldigt bra relation allmänt i vardags livet det rullar på ganska bra vi har kul ihop för det mesta men det finns nått som jag tkr är väldigt jobbigt och vi har svårt att prata om utan att hon går till attack eller blir sur och det är vårt sexliv. Innan hon blev gravid hade hon lust kanske ca 1 gång i veckan iaf jag har behov av mer helst varje dag men men bara om det va den snabbisen på lördagen så kände jag mig nöjd. Nu när hon är gravid i v30 så vill hon varken ha sex eller närhet ens inga pussar eller kramar osv och jag får ju såklart respektera detta men finner väldig frustration då jag tkr det är så jobbigt att inte få den närhet/intimitet jag behöver utav min partner. Är så orolig att hon inte attraheras av mig längre alls eller att det fortsätter såhär efter graviditeten för jag kan inte leva såhär alltför länge. Vi kanske har haft sex 2-3 ggr under hela graviditeten vilket är väldigt lite. När jag försöker prata med henne om varför hennes lust är borta så säger hon att hon har ont pga foglossning och inte har nån lust. Men man kan ju fortfarande ha nån typ av närhet oralt hade jag viljat men det vill inte hon, men bara att få skeda på kvällen är en stor saknad. Känns som hon inte bryr sig om mina behov det enda som betyder är att det ska bli som hon vill, och just nu sätter jag ju hennes behov i första rummet, men jag kan tycka jag förtjänar några pussar och om inte iaf en handtralla nån gång ibland men är väl inget man kan kräva... Tkr det skär sig lite mellan oss pga detta. Känns mest som hon vill jag ska städa och ta hand om hennes barn som hon har sedan tidigare förhållande då tkr hon att relationen är bra. Men jag behöver passion, efter förlossningen lär det ju också bli ett par månader i celibat???? tips om vad jag kan göra ska jag bara försöka bita ihop och gilla läget eller hur kan jag anpassa mig till denna situation?

• Svar på tråden Gravid tjej ingen sexlust
  • Anonym (Q)

Du kan ju börja med att sätta hennes behov i första rummet. Om du vill ha närhet så kan hon säkert tänka sig att sitta och hålla handen eller nåt men om hon inte har någon sexlust för varken samlag eller oralsex så ska du bara acceptera det.

• Anonym (!)

Men du är väl knappast förvånad? En tjej som ställer upp på en snabbis en gång i veckan och i övrigt inte verkar ha lust är ju helt enkelt inte så intresserad av sex. Nu när hon mår dåligt så tar hon främst hand om sig själv, i det ingår uppenbarligen inte sex överhuvudtaget. Du får nog vänja dig eller lämna, för hennes lust och allmänna inställning till sex kommer du inte kunna påverka.

Utöver att hon är frigid så verkar du ju dessutom rätt ego, hade du velat serva henne sexuellt utan att själv få njutning och det orsakade dig smärta? Didn't think so. Ni är inte kompatibla. Synd att du inte fattade det innan ungen var ett faktum.

• CharlesBukowski

Det är helt riktigt vill hon inte så försöker jag ju inte tjata på henne eller pressa henne om ni tror det som jag skrev så är det klart jag accepterar detta men tycker det är tråkigt att vi inte kan få det sexuella att funka, jag vet ju inte hur det är o va gravid så hoppas väl listen kmr tillbaka senare. 1 gång i veckan hade vi ca innan det va väl lite men det va så mkt som hon ville och jag va nöjd med det.

• Vanessa89

Hon vill troligtvis inte mysa med dig eftersom hon tror att du förväntar dig att det ska leda till mer. Det blir en inre stress vilket leder till att hon blir ännu mindre taggad.

• Anonym (Q)
    Vanessa89 skrev 2020-12-06 21:21:39 följande:

Hon vill troligtvis inte mysa med dig eftersom hon tror att du förväntar dig att det ska leda till mer. Det blir en inre stress vilket leder till att hon blir ännu mindre taggad.

+1 på den!!
  • Anonym (She)

Dina behov ska du skita i just nu, du får väl lösa det på egen hand!

Är själv gravid i v. 30 och med foglossning där det känns som att hela jävla fiffi håller på att gå av, illamående, svullen, det, ont överallt så har jag fan ingen lust att ens ställa upp på sex. Tänk att du dessutom har 1.5 kg som ligger och trycker på din urinblåsa hela dagarna, skulle du vilja köra in Nåt där då för att någon annan behöver stilla sin lust??? Tänk på din gravida flickvän istället och håll din jävla kuk borta från henne om hon inte vill.

• Anonym

Helt otroligt
    En annan människa offrar sin kropp för att du ska få ett barn och föra dina gener vidare. Hon riskerar skador på sin kropp, hon riskerar sitt liv. Nio månader av smärta och illamående och sedan en plågsam förlossning som kan ta upp till ett dygn
    Men du sitter och grinar för ni inte kan ha samlag, när du lätt kan avhjälpa detta med din egen hand.
    Skärpning, väx upp!

• Anonym (Man up)
    CharlesBukowski skrev 2020-12-06 20:49:37 följande:

Hej jag är en kille på 26 år och lever med min gravida flickvän som är lika gammal varit tillsammans i några år. Vill börja med att säga att jag älskar henne otroligt mycket och respekterar hennes vilja fullt ut.Vi har en väldigt bra relation allmänt i vardags livet det rullar på ganska bra vi har kul ihop för det mesta men det finns nått som jag tkr är väldigt jobbigt och vi har svårt att prata om utan att hon går till attack eller blir sur och det är vårt sexliv. Innan hon blev gravid hade hon lust kanske ca 1 gång i veckan iaf jag har behov av mer helst varje dag men men bara om det va den snabbisen på lördagen så kände jag mig nöjd. Nu när hon är gravid i v30 så vill hon varken ha sex eller närhet ens inga pussar eller kramar osv och jag får ju såklart respektera detta men finner väldig frustration då jag tkr det är så jobbigt att inte få den närhet/intimitet jag behöver utav min partner. Är så orolig att hon inte attraheras av mig längre alls eller att det fortsätter såhär efter graviditeten för jag kan inte leva såhär alltför länge. Vi kanske har haft sex 2-3 ggr under hela graviditeten vilket är väldigt lite. När jag försöker prata med henne om varför hennes lust är borta så säger hon att hon har ont pga foglossning och inte har nån lust. Men man kan ju fortfarande ha nån typ av närhet oralt hade jag viljat men det vill inte hon, men bara att få skeda på kvällen är en stor saknad. Känns som hon inte bryr sig om mina behov det enda som betyder är att det ska bli som hon vill, och just nu sätter jag ju hennes behov i första rummet, men jag kan tycka jag förtjänar några pussar och om inte iaf en handtralla nån gång ibland men är väl inget man kan kräva... Tkr det skär sig lite mellan oss pga detta. Känns mest som hon vill jag ska städa och ta hand om hennes barn som hon har sedan tidigare förhållande då tkr hon att relationen är bra. Men jag behöver passion, efter förlossningen lär det ju också bli ett par månader i celibat???? tips om vad jag kan göra ska jag bara försöka bita ihop och gilla läget eller hur kan jag anpassa mig till denna situation?

Det ända du ska bry dig om just nu och de kommande året är henne,bebisens och behov! Så är det bara! Deal Whit it
  • Anonym (Nyko)
    Anonym skrev 2020-12-06 22:06:47 följande:

Helt otroligt

En annan människa offrar sin kropp för att du ska få ett barn och föra dina gener vidare. Hon riskerar skador på sin kropp, hon riskerar sitt liv. Nio månader av smärta och illamående och sedan en plågsam förlossning som kan ta upp till ett dygn

Men du sitter och grinar för ni inte kan ha samlag, när du lätt kan avhjälpa detta med din egen hand.

Skärpning, väx upp!

Så himla bra sagt.
  • Anonym (Tråkigt)

Tycker det är tråkigt att du i princip bara fått dryga svar här. Du är tydlig i trådstarten med att du respekterar henne ocj uttrycker enbart en saknad av närhet som du förstår att du får acceptera att vara utan just nu.

Jag tror inte att hon inte tänder på dig eller att det på något sätt är dig hon tycker det är fel på. Många har helt enkelt ingen lust under graviditeten och många vill heller inte ha närhet. Om man mår dåligt kan det vara påfrestande att nåhon ens vill krama en, för att man måste fokusera på att andas och bara pina sig igenom smärta eller illamående. Att nåhon då tar i en kan förstöra fokuset. På det kan vi lägga hormoner som kan göra att man kanske inte är sugen på kroppskontakt alls.

Jag skulle inte oroa mih för att detta kommer fortsätta efter graviditeten. Däremot kan du absolut räkna med celibat ett antal månader efter förlossningen. Om hon får någon form av bristning vid förlossningen kan detta resultera i ärrvävnad som tar många månader att läka så att det inte gör ont vid samlag. Många har dessutom torra slemhinnor vid amning som kan försvåra det hela.

Jag tycker du kan ta upp med henne att du gärna vill ha närhet i form av en puss eller bara hålla handen, och vara tydlig med att detta inte ska leda till någonting mer. Fråga om hon skulle känna sig okej med det. Men var tydlig med att du accepterat läget oavsett.

Och du. Mitt sexliv, ja jag är kvinna, blev bättre efter barn. Trots en tredje gradens bristning, Mao spricka hela vägen. Det tog sex månader innan jag läkt tillräckligt men sedan har vi haft både mer och bättre sex.

Svar på tråden Gravid tjej ingen sexlust