• Mon 7 Dec 2020 00:41
    481 visningar
    1 svar
    1
    481

    Piss bus

    Tänker på konstiga bus man gjorde i yngre dagar, bland dessa bus gjorde jag ganska sjuka saker ty ker jag i efter hand vet inte om jag skrattar åt det nu direkt men då tyckte jag det va väldigt kul i tidiga tonåren. Brukade samla på mig 2 liters Pet flaskor i rummet som jag sedan pissade i tills dom blev helt fulla och sparade under sängen, blev helt fullt med piss flaskor till slut och när pisset hade legat där under x antal månader i värme osv luktade det vedervärdigt och fick en brun aktih färg med massa grummel i. Jag tog och smuggla ut dessa flaskor några åt gången och hällde ut vid skolan där dom bruka sitta utanför på en bänk, hällde ut säkert 10 liter där på en gång, kmr ihåg att när jag sedan gick till skolan vid den bänken så lukta det fan i mig pissar och lärare och alla undra vad i helvete det va frågan om sluta med att dom fick sanera och byta bänken... Hur sjuk i huvudet är jag? ????

  • Svar på tråden Piss bus
  • Anonym (X)
    Mon 7 Dec 2020 08:07
    #1

    Otroligt sjuk i huvudet.

    Ska inte du ta hand om din gravida tjej som mår dåligt istället för att starta konstiga trådar på FL??

Svar på tråden Piss bus