• MsSophie

Ni killar som vill ha sex med äldre kvinnor

Har haft en fin singelperiod där jag har träffat en hel del yngre killar. Jag är 40 utan barn och ser väl bra ut om man får skriva så. Många av de killar jag träffat är snygga och charmiga och skulle inte ha några större problem att träffa en tjej i sin egen ålder för sex eller vad det nu kan tänkas vara. För mig har det liksom varit självklart att mellan mig och killarna handlar det om en sexuell relation, även om vi åkt på spa, ätit middagar, sovit över, utöver sexet. I flera fall har killarna blivit lite mer fästa vid mig än vad det var tänkt, även om jag tänker att det väl är uppenbart att det bara kommer handla om att ses lite här och nu. De jag har träffat har varit mellan 22-27 ungefär. Någon här som har erfarenheter av att träffa en äldre tjej? Är nyfiken på varför det i så fall är mer intressant än en tjej i er egen ålder.

/ Sophie

• Svar på tråden Ni killar som vill ha sex med äldre kvinnor
  • 1redigKarl

Jag tycker det är väldigt härligt att träffa äldre tjejer. Blir mindre drama och mer djup än med tjejer i min egen ålder. Sen är det bara allmänt sexigt med trygga heta äldre kvinnor. Ni bejakar er själva och livet mer. Jag har haft både ytliga och djupa relationer med äldre kvinnor.

• Offpisten

Jag har också träffat en del lite äldre kvinnor. Oftast är dom lite mer trygga i sig själva. Sen gör det ju inget att dom jag träffat iaf går att prata med något djupare än kläder, resor och fest.

• Anonym (Cougar)

Jag är 47 och gift med en 18 år yngre man. Vi började som en sexuell relation och jag hade aldrig tänkt att det skulle bli något annat, men vi förälskade oss och nu är vi alltså gifta sedan 4 år. Åldersskillnaden märks allt mindre ju äldre han blir, han var ju faktiskt jätteung när vi träffades men nu är han också snart medelålders och börjar bli bekväm och gilla hemmakvällar haha

Min man är också supersnygg och har absolut inga problem att få yngre tjejer, men han gillar äldre kvinnor helt enkelt. Om jag nån gång märker att han kollar in någon annan på stan och följer hans blick så är det alltid en snygg kvinna i min ålder han spanar på ;)

• 1redigKarl
    Anonym (Cougar) skrev 2020-12-07 20:29:35 följande:

Jag är 47 och gift med en 18 år yngre man. Vi började som en sexuell relation och jag hade aldrig tänkt att det skulle bli något annat, men vi förälskade oss och nu är vi alltså gifta sedan 4 år. Åldersskillnaden märks allt mindre ju äldre han blir, han var ju faktiskt jätteung när vi träffades men nu är han också snart medelålders och börjar bli bekväm och gilla hemmakvällar haha

Min man är också supersnygg och har absolut inga problem att få yngre tjejer, men han gillar äldre kvinnor helt enkelt. Om jag nån gång märker att han kollar in någon annan på stan och följer hans blick så är det alltid en snygg kvinna i min ålder han spanar på ;)

You are hot and you know it ;)
  • 21UppeVidFem

Som Offpisten nämnde så är äldre kvinnor mer trygga i sig själv. De har gjort saker, de vet vad de vill ha, dem spelar inga spel. Det är oftast ytligare med kvinnor i min ålder. 

Jag tror dock inte att männen i ditt liv förkärar sig i dig bara för att du är äldre. Det är antagligen din personlighet, utseende eller att kärlek kan byggas upp med tid, även om det inte är planerat. I vissa fall är det möjligt att mannen kanske inte träffar fler än dig, medan du kanske träffar X fler personer. 

• Anonym (Förvånad)
    MsSophie skrev 2020-12-07 19:13:22 följande:

fästa vid mig än vad det var tänkt, även om jag tänker att det väl är uppenbart att det bara kommer handla om att ses lite här och nu. De jag har träffat har varit mellan 22-27 ungefär.
    / Sophie

Trodde inte att kvinnor kring 30-40 ens var intresserade av killar kring 20 är du ett undantag?
    Kan tänka mig att det är tryggheten självsäkerheten som yngre dras till
Svar på tråden Ni killar som vill ha sex med äldre kvinnor