• Anonym (B)

    Ruvare

    Någon mer som ruvar som vill följas åt? Vilken dag i så fall och känner ni något?

    Jag är på ruvardag 9 idag och har sedan rd 4 haft kraftig mensvärk, värst på nätterna. Känns som det brukar göra precis innan mensen kommer annars, alltså timmen innan. Häromdagen kändes det även som håll eller hur jag ska förklara,långt ner mot ljumsken. Annars har jag ömma bröst som troligtvis beror på lutinustabletterna. Ett djävulskt humör, noll tålamod och det svänger snabbt (tycker synd om mannen) haha

    Det är är vår första ivf och tyvärr är jag inte så optimistiskt, vågar inte vara det då det känns för otroligt att det skulle lyckats.

  • Svar på tråden Ruvare
  • Anonym (Emi)

    Hej!


    Jag är på ruvardag 6 med en 2 dagars, hade insättningen förra torsdagen. Även min första IVF. Har inga alls symptom, inte heller några biverkningar från lutinus så känner mig som vanligt, känner såklart efter hela tiden men de gör mig bara galen. Har testdag den 17 men funderar på att testa tidigare. När har du din testdag?

  • Anonym (Emi)

    Hej!


    Jag är på ruvardag 6 med en 2 dagars, hade insättningen förra torsdagen. Även min första IVF. Har inga alls symptom, inte heller några biverkningar från lutinus så känner mig som vanligt, känner såklart efter hela tiden men de gör mig bara galen. Har testdag den 17 men funderar på att testa tidigare. När har du din testdag?

  • Anonym (B)
    Anonym (Emi) skrev 2020-12-09 13:48:03 följande:

    Hej!

    Jag är på ruvardag 6 med en 2 dagars, hade insättningen förra torsdagen. Även min första IVF. Har inga alls symptom, inte heller några biverkningar från lutinus så känner mig som vanligt, känner såklart efter hela tiden men de gör mig bara galen. Har testdag den 17 men funderar på att testa tidigare. När har du din testdag?


    Jag känner igen det där att man hela tiden känner efter. Och man vet ju ändå att såhär tidigt borde man inte känna så mycket. Idag är jag på rd11, och har fortsatt hemsk mensvärk, speciellt på natten. Inatt fick jag gå upp 3 gånger för att värma vetekudde.

    Jag har också testdag 17/12, tror inte jag kommer att testa tidigare, är så rädd för hur besviken jag kommer att bli om det är negativt.
Svar på tråden Ruvare