• Anonym (Present)

Present till någon som har allt

Present till 27 årig kille som har allt sökes.

• Svar på tråden Present till någon som har allt
  • Anonym (K)

Dig inslagen i en stor röd rosett. Presentkort för sexuella (av dig valda) tjänster. Något gott att äta. Någon häftig t-shirt. Exklusiva kaffebönor. Månadens öl-prenumeration.

• Anonym (Fladdermus)

Till såna personer brukar jag ge saker man kan göra, snarare än fysiska saker. En middag på restaurang, tex. En lyxig fika. Min sambo fick fladdermussafari en gång, det var överkomligt pris och jättekul. :)

• Anonym (Present)

Tack för tips!

Personen är endast en vän så vissa förslag faller bort.

Var köper man öl prenumeration?

Var

Fanns

Fladdermus

Safari ?

• neverpreggo

Usb-laddningsbar ljuständare

• Anonym (Sara)

En upplevelse hade för min del varit ett självklart val men beror så klart på hur mycket det får kosta.Men inte genomförbart i dessa tider, om det inte sker online. Någon intressant bok kanske? Finns ingen som har ?alla? böcker.

• Anonym (Tyr)

Prenumeration på tidskrift eller ljudböcker.

• Anonym (K)

Power bank för laddning av mobil eller annat.

Här finns en del öl-prenumerationer att välja på: www.google.com/search%C3%B6l&oq=prenumeration+%C3%B6l&aqs=chrome..69i57j0j0i22i30l3j0i10i22i30j0i22i30l2.2840j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

• Anonym (K)

Bajs... Dumma superlånga länk. Annars, gå till Google och skriv in "prenumeration öl" så får du upp en del förslag. Jag kollar där själv nu efter nåt till maken haha :D

• Anonym (Säker julklapp)

Om personen har värdefulla prylar typ datorer, mobiler, cyklar, verktyg, motorer etc som är stöldbegärliga rekommenderas Märk-DNA. Minskar risk för stöld. Dessutom enda vettiga chansen att få tillbaka prylar om man ändå blir utsatt för stöld plus att det underlättar polisens arbete att knyta kriminella till stöldgods och stöldbrott.

Julrabatt nu!

www.stoldskyddsforeningen.se/butik/privat/stoldskyddsmarkningar/ssf-dna-markning/

Svar på tråden Present till någon som har allt