• Mirandarondahl

    Rivsår

    Hej. Jag har nyss för en stund sen upptäckt ett rivsår på mitt ben/lår. Det är väldigt långt och smalt rivsår som är säkert runt 1dm. Jag tror på det övernaturliga. Detta är första gången jag får ett sån här, det finns egentligen många förklaringar till exempel att vi har två katter och en hund hemma men ingen av katterna har jag gått nära idag eller igår och hunden som brukar sova med mig sov inne i ett annat rum och min dörr var stängd så jag har varit ensam hela natten. Jag har inte heller något vasst i närheten. Jag kände nu att det började svida och vad jag vet har rivsåret inte funnits där innan. Vill också lägga till att igår kväll var jag !väldigt! paranoid när jag skulle sova eftersom jag läst och sett mycket om spöken och andar och lyssnade faktiskt på ett podd avsnitt av om oförklarliga rivsår. Min hund var även väldigt orolig igår (kunde inte komma till ro) och fick därför vara vaken med min syster. Innan han gick ut från mitt rum skällde han och gnällde och vägrade slappna av. Någon som har någon kommentar som kan vara till hjälp?

Svar på tråden Rivsår