Enkät: Distansarbete och synen på boende under coronapandemin
Hej Familjeliv!
Varför inte ta 5 minuter och svara på enkäten jag gör för mitt examensarbete i kulturgeografi / samhällsplanering vid Stockholms universitet?
Syftet med detta examensarbete är att undersöka hur den kraftiga ökningen i distansarbete under coronapandemin har påverkat människors inställning till bosättning utanför stora städer, dvs är man mer eller mindre intresserad av att flytta från större till mindre orter eller längre ut på landet pga coronapandemin och distansarbetet?
Målgruppen för denna enkät är dig som:
?Är 18 år eller äldre och bosatt i Sverige
?Har förvärvsarbetat eller studerat på distans under coronapandemin i någon omfattning
Uppskattar verkligen alla svar som kommer in. Svaren är helt anonyma. Dela gärna länken till de ni känner som jobbar på distans i någon omfattning.
Kommentera gärna här eller via kontaktformuläret på enkäten om ni har något relevant att säga som inte enkäten fångar upp på temat distansarbete och boende. Jag vet att enkäten kanske har sina brister men det är lite för sent att ändra den nu :)
Stort tack och god jul till alla medverkande!
/John
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-12-23 18:32Hej och god jul på alla där ute!
Jag ville bara tacka er som har hjälpt mig genom att svara på enkäten och passa på att berätta att jag stänger av enkäten för ytterligare svar.
Ta hand om er och följ myndigheternas rekommendationer så hoppas vi att nästa jul blir lite roligare.
Mvh, John