• Tobben

Tribute

Jag har fått upp ögonen för ett fenomen som kallas tribute. Det betyder att jag får en bild på en tjej, (oftast någons fru) som jag sen skall använda som runkobjekt och dessutom fota det hela.

Vad jag funderar är om det verkligen är så många kvinnor som gillar det här eller om det mest rör sig om män som visar upp frugan i smyg?

• Svar på tråden Tribute
  • Anonym (Runkabilitetsassessor)

Tror faktiskt att det mest är män som tänder på att andra män runkar över bilder på deras fruar eller andra tjejer/kvinnor. Blev du väldigt överraskad av att höra det? :P

• Tobben
    Anonym (Runkabilitetsassessor) skrev 2020-12-11 14:28:43 följande:

Tror faktiskt att det mest är män som tänder på att andra män runkar över bilder på deras fruar eller andra tjejer/kvinnor. Blev du väldigt överraskad av att höra det? :P

Ja!
  • Södermannen

Men kvinnorna då? Blir dom smickrade eller äcklade eller hur kan reaktionen vara för dom? Om dom nu ens vet om det.

• Södermannen

Åh vad pytteliten avatarer blir här. Äsch
    Tribute to Alice Cooper

• Tobben
    Södermannen skrev 2020-12-13 13:55:05 följande:

Men kvinnorna då? Blir dom smickrade eller äcklade eller hur kan reaktionen vara för dom? Om dom nu ens vet om det.

Deras betamän berättar nog aldrig om vilka bilder de delat ut och själv runkat till. Kvinnorna förblir troligen ovetandes.
  • Anonym (betatoffel)
    Tobben skrev 2020-12-13 16:30:36 följande:
    Deras betamän berättar nog aldrig om vilka bilder de delat ut och själv runkat till. Kvinnorna förblir troligen ovetandes.
    Är väl tämligen beta att runka över någon annans kvinna också. Sjukt toffelaktigt.
  • Anonym (Mannen)

Det känns sopigt att runka till åsynen av en annan mans kvinna.
    Faan...skaffa en egen kvinna att sexa med..ryck upp er.
    Ännu sopigare är att skicka bilder på fru/flickvän/sambo.

• Tobben
    Anonym (Mannen) skrev 2020-12-13 20:42:08 följande:

Allt jag kan använda andras fruar/flickvänner till tycker jag är positivt. De som delar ut bilder på fruarna antar jag är de som egentligen vill att hon ska vara en hotwife.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Mannen) skrev 2020-12-13 20:42:08 följande:

Förmodar att själva grejen är speciell för vissa. Delar man inte intresset ska man väl inte döma? Men iofs inte ok att skicka bilder utan partnerns vetskap.
    Jag kan till viss del förstå lockelsen över att andra tänder sexuellt på min partner.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Kalle) skrev 2020-12-14 15:56:50 följande:
    Förmodar att själva grejen är speciell för vissa. Delar man inte intresset ska man väl inte döma? Men iofs inte ok att skicka bilder utan partnerns vetskap.
    Jag kan till viss del förstå lockelsen över att andra tänder sexuellt på min partner.
    Det är helt förkastligt att skicka bilder utan partners vetskap...precis som
    du säger.
    Nu har jag turen att vara tillsammans med en attraktiv kvinna. Det är nog
    en och annan som tänker på henne och runkar. Det kan och ska jag inte göra
    något åt.
    Men att skicka ut bilder på henne är riktigt lågt. Usch !
Svar på tråden Tribute