• Suckxxx

    Intralipider Snälla kommentera!

    Hej mina vänner där ute!

    En fråga till er alla som bor i Stockholm och har fått Intralipider för att bli gravid. Jag  har en ordinarie fån min grekiska läkare Dr Dimitri, med hjälp av Marie på fertilitetsplus har jag fått mina mediciner, men jag tycker att droppen blir för dyrt för varje gång jag ska få den hos Marie, hur gjorde ni som fick dropp? fick ni den hos Marie eller fick ni hjälp av vårdcentralen? Kommer de ens att hjälpa mig med det om jag ringer dem?

    Jag har ju högkostnadsskydd så för mig blir det het gratis om jag får droppen på recept och försöka sen hitta någon som kan hjälpa mig sätta droppen?

    Tacksam för svar! 

  • Svar på tråden Intralipider Snälla kommentera!
  • Nata1979
    Suckxxx skrev 2020-12-11 14:48:03 följande:

    Hej mina vänner där ute!

    En fråga till er alla som bor i Stockholm och har fått Intralipider för att bli gravid. Jag  har en ordinarie fån min grekiska läkare Dr Dimitri, med hjälp av Marie på fertilitetsplus har jag fått mina mediciner, men jag tycker att droppen blir för dyrt för varje gång jag ska få den hos Marie, hur gjorde ni som fick dropp? fick ni den hos Marie eller fick ni hjälp av vårdcentralen? Kommer de ens att hjälpa mig med det om jag ringer dem?

    Jag har ju högkostnadsskydd så för mig blir det het gratis om jag får droppen på recept och försöka sen hitta någon som kan hjälpa mig sätta droppen?

    Tacksam för svar! 


    Hej!

    Jag gör det privat. Hur mkt betalar du hos Marie ?
  • Suckxxx

    Vad betalar du? köper du påsen hos din privata klinik eller hämtade du dem på apoteket. Hos Mari kostar det 1800 per gång.

  • Nata1979
    Suckxxx skrev 2020-12-11 15:30:27 följande:

    Vad betalar du? köper du påsen hos din privata klinik eller hämtade du dem på apoteket. Hos Mari kostar det 1800 per gång.


    Ring och kolla med dom,de kanske kan hjälpa dig.

    Eliva clinic Tegnersgatan 4

    Trevlig och omtänksam personal, berätta om din situation.
  • Suckxxx
    Nata1979 skrev 2020-12-11 15:47:51 följande:
    Ring och kolla med dom,de kanske kan hjälpa dig.

    Eliva clinic Tegnersgatan 4

    Trevlig och omtänksam personal, berätta om din situation.
    Tack så mycket! Jag ska kolla med dem,
Svar på tråden Intralipider Snälla kommentera!