• jamenn

Ebba, Klara eller Linnea?

Står och velar mellan dessa namn just nu, första barnet och tycker det är svårt!

Motivera gärna era svar, tack snälla för hjälpen! ????

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ebba, Klara eller Linnea?
  • Anonym (nattuggla)

Linnea, så fint. Ebba och Klara är det många jag känner som döpt sina barn till.

• flygrl

Tycker det är tre riktigt fina flicknamn men ska jag välja bara ett får det nog bli Linnea. Det är sött precis som blomman med samma namn som jag associerar namnet till.

• Nimzay

Valde Linnea för tycker att det är ett väldigt vackert namn, men de båda andra är oxå fina :)

• fluu

Alla namnen är vackra och bra. Ebba är ståtligare. Klara(med den stavningen) frejdigare. Linnea vänare.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • BeautifulLiz

Absolut Linnea.

Ebba tycker jag är riktigt ruggigt och fult, Klara vet jag en som heter och hur många gånger det ropats "Klara, färdiga, gå" efter henne kan jag inte ens föreställa mig.

• Kusinen

Linnea helt klart. Personligen tycker jag att det ärklart finast. Dessutom har de andra varit poppis så extremt länge.

• Anonym (...)

Är född år 2000 och många tjejer på skolan hette de namnen. Det var inte skolans snällaste heller, vilket gör att jag inte gillar namnen.

• Anonym (Klara)

En Klara är en självständig, handlingskraftig och kavat kvinna. Ett både vackert och robust namn :)

Svar på tråden Ebba, Klara eller Linnea?