• StolenStefan

    Vad vill ni åstadkomma under 2021?

    Hejsan!
    Detta är mitt första inlägg här, så är därför lite osäker på ifall jag har gjort allt rätt. 
    Solig

    Jag undrar i alla fall om ni har något särskilt ni skulle vilja åstadkomma under nästkommande år? Ni kanske har något ni skulle vilja göra, eller uppnå?

    Jag skulle väldigt gärna vilja börja plugga till lärare på SU, men det verkar vara svårare att få plats nu när alla vill plugga. Och självklart hoppas jag ju också på att detta fruktansvärda virus skall utrotas, men tänker lite mer på personliga mål, eller förväntningar.
    Kram!

  • Svar på tråden Vad vill ni åstadkomma under 2021?
  • Anonym (Nykterhet)

    Jag vill leva nyktert och klara av mina studier. Få ordning på min vardag, ett drägligt liv.

  • Anonym (S)

    Enda planen jag har för nästa år är att försöka bli helt drogfri samt fortsätta bocka av listan på allt jag vill lära mig.

    Sen vore det ju himla trevligt om jag lyckades få mig en anställning så att jag så småningom kan flytta hemifrån och ta körkortet.

    Ett husdjur av något slag hade också suttit fint.

  • Anonym (Mi)

    Min plan är att flytta till eget och bo ensam för första gången i mitt liv, aldrig varit singel nämligen. Har också tänkt jobba på min ekonomi, minska mina utgifter och öka inkomsterna samt skaffa mig en hobby eller två nu när jag ska vara ensam.

Svar på tråden Vad vill ni åstadkomma under 2021?