• mari123

Enkät

Varenda gång jag går in på FL så får jag en förfrågan om jag vill svara på frågor i en enkät och FÖRSTA gången tänkte jag att "whatever" men så visar det sig att man ska ange sitt namn och sin e-post! Vet inte vad enkäten handlar om förvisso men aldrig i livet att jag skulle utsätta mig på det viset. GÖR ngn det?

• Svar på tråden Enkät
  • Mortiscia80

Hmm, jag har sett en hel del enkäter men ingen via FL som vill ha ens namn och/eller email.

• mari123
    Mortiscia80 skrev 2020-12-14 15:52:36 följande:

Hmm, jag har sett en hel del enkäter men ingen via FL som vill ha ens namn och/eller email.

Okej! Ja den går väl inte ut till alla då? Jag bombarderas hela tiden!
  • Mortiscia80
    mari123 skrev 2020-12-14 15:57:47 följande:
    Okej! Ja den går väl inte ut till alla då? Jag bombarderas hela tiden!
    Oj! Men hur får du dem, i din inbox på FL eller? För där får jag noll. Jag ser bara trådar med enkäter. Eller menar du den där pop up-boxen som hör till själva webbsidan? För det har jag sett nån gång men bara klickat bort.
  • mari123
    Mortiscia80 skrev 2020-12-14 15:59:42 följande:
    Oj! Men hur får du dem, i din inbox på FL eller? För där får jag noll. Jag ser bara trådar med enkäter. Eller menar du den där pop up-boxen som hör till själva webbsidan? För det har jag sett nån gång men bara klickat bort.
    Antagligen är det "pop up" som du säger? men jag har inte sett det tidigare och får klicka bort den ständigt. 
  • Mortiscia80
    mari123 skrev 2020-12-14 16:02:09 följande:
    Antagligen är det "pop up" som du säger? men jag har inte sett det tidigare och får klicka bort den ständigt. 
    För mig är det nog inte ens en gång i månaden. Det är en grön ruta och en röd (Ja/Nej) i en något större vit som lägger sig mitt på skärmen. Men det har varit i perioder, nu var det jättelänge sedan jag såg någon sådan.
  • Litenmenhård

Jag brukar få något bös, men det klickar jag bara bort, men irriterande är det!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • flygrl

Har aldrig fått nån enkät här på FL som vill ha namn och mejladress. Skulle jag få det skulle jag skippa den. Jobbig reklam i form av pop ups och annat sätter min AdGuard stopp för.

Svar på tråden Enkät