• KalleW

    Köpa skaft/handdammsugare?

    Har funderingar på att skaffa en skaft/handdammsugare för smidigheten som kan vara guld värd gissar jag när småbarn snart är med i bilden..

    Robotdammsugare är inget alternativ tyvärr pga nuvarande planlösning så är det sagt.

    Vad får man för dammsugare av denna typ om man tänker ett maxpris på kring 3000? Tänker att det kan ju komma upp några lämpliga erbjudanden till mellandagarna så man får väl hålla utkik på de modeller som ligger över det priset just nu, eller kanske leta lätt begagnat?

    Har ingen erfarenhet av dessa, men Dyson är ju bra på att göra reklam för sig iaf och är det största märket, sedan finns det flera kinesiska märken som ligger bakom med ett betydligt beskedligare pris.

    Har kollat lite på Dyson V8, Xiaomi Dreame v11, xiaomi roidmi S1, Roborock H6, och sedan finns ju flera andra..

    Men har nån här erfarenhet av nån av dessa, eller tidigare modeller, eller vill tipsa om nån helt annan modell?

    Viktigast är att den suger, på ett bra sätt. Att man kan få upp så mycket skräp som möjligt utan att den bara styr det framför sig, eller inte orkar. Laddning på vägghängd hållare känns ju som nåt att ha så man slipper koppla in nån laddare varje gång.

  • Svar på tråden Köpa skaft/handdammsugare?
  • tinus

    Vet inte vad de kostar i inköp, men Dyson ska ju vara bland de bättre vad jag har förstått, så jag hade kollat på en sådan. Känner några som har en och de är alla väldigt nöjda. Hade hellre gett lite mer för något som är bra.

Svar på tråden Köpa skaft/handdammsugare?