• KimGbg

    Vill vara otrogen

    Min sambo är gravid i 3:e månaden och nu vill hon inte ha så mycket mys. Jag älskar henne men vill knulla någon/några under tiden. Vill nye klassas som snuskig/svin mm. Så tjejer ta inte detta på fel sätt. Men någon som vill bli knullad eller känner någon jag kan knulla?

  • Svar på tråden Vill vara otrogen
  • Anonym (jaha)
    KimGbg skrev 2020-12-16 13:07:11 följande:

    Min sambo är gravid i 3:e månaden och nu vill hon inte ha så mycket mys. Jag älskar henne men vill knulla någon/några under tiden. Vill nye klassas som snuskig/svin mm. Så tjejer ta inte detta på fel sätt. Men någon som vill bli knullad eller känner någon jag kan knulla?


    Jag tycker det låter mest som att du har tråkigt i corona tider och startar en provokationstråd. Har du inget bättre du kan göra? 
  • KimGbg
    Anonym (jaha) skrev 2020-12-16 13:20:53 följande:

    Jag tycker det låter mest som att du har tråkigt i corona tider och startar en provokationstråd. Har du inget bättre du kan göra? 


    Är absolut inte ute efter att provocera så va snäll och lägg ner me de snacket
  • Anonym (kaffedraken)
    KimGbg skrev 2020-12-16 13:24:11 följande:
    Är absolut inte ute efter att provocera så va snäll och lägg ner me de snacket

    "Sexuella inviter eller kontaktannonser är inte tillåtet" 

    Familjelivs regler...
  • Anonym (jaha)
    KimGbg skrev 2020-12-16 13:24:11 följande:
    Är absolut inte ute efter att provocera så va snäll och lägg ner me de snacket
    Jaha, då förstår jag... du är bara dum i huvudet...

    Tyvärr tror jag ingen kan hjälpa dig med det. Är du född med en trasig hjärna så får du tyvärr leva med det. Men ett bra tips då är att du ger fan i att ha ett förhållande med någon som du sen fuckar upp livet för och du borde absolut inte skaffa barn som du sen fuckar upp livet för innan de ens har fötts. Du är inte mogen nog för det.
Svar på tråden Vill vara otrogen