• Wed 16 Dec 2020 18:49
    591 visningar
    7 svar
    7
    591

    Fråga till kvinnor - sämsta egenskapen en man kan ha?

    Det finns en likadan tråd där män kan rösta.

    Som rubriken lyder, vilken egenskap tycker ni kvinnor är den mest oattraktiva egenskapen en man kan ha om man bara får välja en?

    Jag tog inte med saker som orenlighet, att man inte sköter sin hygien, för jag tänker att det kanske inte räknas som en egenskap i sig.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till kvinnor - sämsta egenskapen en man kan ha?
  • Wed 16 Dec 2020 19:42
    #1

    Om du röstar annat - skriv då gärna vad.

  • Anonym (Empat­ilös)
    Wed 16 Dec 2020 19:43
    #2

    Jag skrev annat eftersom VÅLDSAM inte stod med, retlighet, kontrollbehov, mesighet, oärlighet.

    Illojalitet, humorlöshet, ointelligens, empatilöshet, ointresserad av samhället och sin omgivning, kall, snål osv

  • Anonym (Tjej)
    Wed 16 Dec 2020 19:59
    #3

    Mesighet och snålhet.

  • Wed 16 Dec 2020 21:03
    #4

    Avsaknad av självdistans är det värsta jag vet. Mån som tar sig själva på så stort allvar att de blir kränkta av minsta skoj eller kritik.

  • Wed 16 Dec 2020 21:09
    #5

    Ja du, allt det som står i trådstarten utom: Envis, disträ och pratkvarn.

    Lägg också till våldsam som en dålig egenskap.

    Nästan alla uppradade egenskaper är väl synnerligen dåliga anser jag.

  • Anonym (Lilo)
    Wed 16 Dec 2020 22:17
    #6

    Fetglöm att jag väljer mellan det där för det är ju en massa egenskaper som direkt diskvalificerar mannen. Spela roll om man bommar macken med en kilometer eller en mil, man får ändå gå med reservdunken och se ut som en idiot.

    Jag vill ha en man som jag är stolt över vid min sida, och i det ingår liksom inte att vara varken Niveadryg, snål, otrevlig eller oärlig etc etc.

    Då hade jag mycket hellre levt som lycklig singel.

  • Stårsc­han2
    Wed 20 Jan 2021 08:54
    #7

    Otrevlighet! Det täcker ju in så många av de andra egenskaperna också. Men någon som inte ens är trevlig finns det ju ingen anledning att ha i sin bekantskapskrets.

Svar på tråden Fråga till kvinnor - sämsta egenskapen en man kan ha?