• Bella123

    Någon som har misstänkt missfall pga knappt växt något och blödningar tidigt i graviditeten men där det har gått bra???

    Finns det någon som har blivit misstänksamma med ?dateringen? så tidigt som 4+6 kommit och mätt en vecka efter ungefär och där de knappt växt och haft blödningar men där graviditeten har gått vägen och blivit ett friskt barn??

    Jag blev daterad ungefär en vecka ifrån vad jag trodde att jag skulle vara, sen när jag kom dit en vecka efter för att se om de hänt något så hade det endast växt ca 1 mm när det borde växt det dubbla.. och dessutom börjat blöda till och från lite grann. Det betyder att jag borde vart i vecka 5+5 här om dagen.

    Vill gärna höra allas historier har vart helt säker på att detta är ett missfall, och vi lät det bara vara då kroppen får sköta det själv och för tidigt för att man ska kunna konstatera..

  • Svar på tråden Någon som har misstänkt missfall pga knappt växt något och blödningar tidigt i graviditeten men där det har gått bra???
  • Anonym (Jag)

    Jag hade kraftiga blödningar i början av min första graviditet. En gång reste jag mig upp ur sängen och det bara skvätte på golvet som om man hade tappat ett vattenglas. Jag hade minst åtta blödningar de första 15 veckorna. Min mage växte nästan ingenting heller. Jag kunde ha vanliga kläder men böt till reårmidja sista 2 månaderna. Ingen såg att jag var gravid. Barnet rörde sig knappt i magen heller. Små bubbel bara men inga sparkar. Jag var säker på att jag skulle få missfall eller att det var fel på barnet eftersom det inte rörde sig, men allt gick bra. Hon är vuxen nu och har inga psykiska eller fysiska problem. Lycka till.

Svar på tråden Någon som har misstänkt missfall pga knappt växt något och blödningar tidigt i graviditeten men där det har gått bra???