• Fri 18 Dec 2020 21:23
    929 visningar
    12 svar
    12
    929

    Youtube! Vad tittar du på?

    Just nu är jag inne på "First time listening" och "First time watching", annars mycket reactions fortfarande utöver gaming. 
    Mina favoriter just nu är Mr.Video och JayveeTV för listening och watching, samt Torchwoodboy för reactions. 
    Vad tittar du på? Kan vara något helt annat, letar alltid inspo till nytt material att titta på. 


    Sluta jiddra, börja trolla!
  • Svar på tråden Youtube! Vad tittar du på?
  • Jinks
    Fri 18 Dec 2020 22:01
    #1

    [b]Vita monstret attackerar[/b]



  • Fri 18 Dec 2020 22:07
    #2
    Jinks skrev 2020-12-18 22:01:15 följande:

    [b]Vita monstret attackerar[/b]


    Vad fan, världens största fågel!! Skrattande
    Sluta jiddra, börja trolla!
  • Fri 18 Dec 2020 22:08
    #3
    Jinks skrev 2020-12-18 22:01:15 följande:

    [b]Vita monstret attackerar[/b]


    Vad fan, världens största fågel!! Skrattande
    Sluta jiddra, börja trolla!
  • Fri 18 Dec 2020 22:20
    #4
    +1

    Davie504!

  • Fri 18 Dec 2020 22:30
    #5

    Jag har fastnat i nått träsk av helt galet underbara yngre hantverkare som bor i vildmarken och åker runt med sina maskiner, bygger saker o gör olika jobb...

    Andrew Camarata, Jesse Muller, Marty T..... För att nämna några...

  • bastar­dized
    Fri 18 Dec 2020 22:45
    #6

    Jag är en bilnörd av rang och har pysslat med främst amerikanska bilar i stort sett hela mitt vuxna liv, renoverat byggt om och ägt väldigt många kul bilar och inte sällan har jag letat runt i USA efter objekt värda att ta hem.


    Så 


    Tom Cotter på kanalen Hagerty åker runt och letar gömda och bortglömda bilsamlingar runt om i USA, ibland sätter han sig på en restaurang och frågar runt efter tips, ibland frågar han poliser,brevbärare om de känner till något bortglömt gömt osv.


    Här är ett exempel på vad han hittar, en samling som är värd 100-tals miljoner ståendes mitt ute i ingenstans, helt makalöst.




  • Sat 19 Dec 2020 01:03
    #7

    Har precis fastnat för kanalen Better of red och hennes serie Crue Trime där hon berättar om utvalda seriemördare (och ibland annat) samtidigt som hon sminkar sig för dagen. Inom samma anda så tittar jag också på Jamie French som är ungefär lika gammal som jag. Hon analyserar dåliga filmer som var populära när vi växte upp samtidigt som hon sminkar sig.


    Korrekturläser som en kratta
  • Jinks
    Mon 28 Dec 2020 23:35
    #8

    Tittar mest på olika klipp med djur. Senaste tiden har det varit mycket flodhästar, valar, krokodiler och elefanter. Vill se mer med flodhästar men hittar inget nytt. Fascinerad av att de kan springa så fort under vatten.

  • Tue 29 Dec 2020 01:08
    #9

    Musik och humor: Roomie, Ten second song, SteveTerreberry.

    Övrigt varierar, senast bl.a. Anthony Padilla, Glam&Gore och diverse musikvideos.

  • Jinks
    Wed 30 Dec 2020 05:57
    #10

    Hamnade i munnen på en val. Trodde inte sånt hände.



  • Sun 3 Jan 2021 18:54
    #11

    Massor. Löjligt mycket. Idag har jag tittat på:

    React video, Itsaprimate tittade på Game of Thrones 1x3 och 1x4
    Vaush, som pratar politik och sånt i USA.
    SortedFood som testade restaurang-kit
    Matt Dillahunty pratade om sin senaste debatt med en kristen (han är ateist)
    JayveeTV gjorde en react video på Roxette - Listen to your heart
    Sideways pratade om Cats, mest musiken och hur filmen inte fattade vad musikalen går ut på
    Dominic Noble's Harry Potter-athon
    Final Fantasy Pesant hade gjort en teori om Final Fantasy 7R
    Natalie Gold hade sett Sleepless in Seattle medan jag var borta.

    Jag ska också se SuperCarlinBrothers smaka allt godis från Honeydukes och Perry Comics har tittat på Lord of the Rings, så det vill jag höra om.


    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Sun 24 Jan 2021 16:52
    #12

    Idag:

    ASMR chocolate cake (saltedcaramel ASMR)

    James brown - people get up and drive your funky soul

    Maru Katt

Svar på tråden Youtube! Vad tittar du på?