• Mrs vanilla

    Mår otroligt dåligt på jobbet

    Har under 1,5 års tid mått otroligt dåligt på jobbet och har också under denna tiden sökt andra jobb men börjat inse nu att det är smått omöjligt att hitta någon nytt och ?bra?. Känner en otrolig stress att verkligen lösa detta då det inte är hållbart längre. Jag gråter flera gånger i veckan för att gå till jobbet, jag förstör min relation med min sambo för att jag mår så dåligt och jag har stressat så länge att jag nu gått till läkaren och fått reda på att mina värden inte ser bra ut och fått börja med medicin. Ska tillägga att jag inte missköter mig i övrig som skulle kunna få mina värden att se så dåliga ut.

    Jag jobbar som butikschef vilket är ett enormt jobb då jag lägger massor av tid på, både i butiken, kvällar, lediga dagar och 24 timmar om dygnet tillgänglig. Jag står verkligen inte ut med min personal i butiken och det är dom som får mig att må så dåligt!

    Jag orkar verkligen inte mer, men vet inte hur jag ska ta mig där ifrån! Eller jag vet vad jag vill men når ändå inte ditt hur mycket jag än försöker. Som butikschef tjänar jag väldigt bra och förstår att det inte är möjligt att behålla den lönen, men måste ändå ha en okej inkomst för att klara vardagen med sambon.

    Jag skulle behöva råd från er då jag inte har någon annan än min sambo att prata med, har jobbat och mått så dåligt att jag inte har några vänner kvar.

    Hur gör jag för att ta mig ifrån jobbet om inte allt för lång tid? Har förstått att gå och ?vänta? på det perfekta jobbet inte är någon lösning. Finns det jobb man kan söka och göra hemifrån? Kanske jobbar någon av er på det sätter eller inom ett sånt företag?

    Kan jag starta en egen business och jobba mig uppåt? Tips?

    Jag är beredd att jobba hårt för att lyckas, precis som jag jobbat mig till min tjänst idag. Men jag måste verkligen ifrån innan jag förstör mig själv ännu mer!

  • Svar på tråden Mår otroligt dåligt på jobbet
  • Mrs vanilla