• Missmissmiss

Polisen

Är tjänstledig och arbetar hos Polisen för tillfället men osäker om jag kommer bli fast anställd eftersom de tycker min IT- kompetens är vag. Dock anser jag att chefen borde engagerat sig mer i mig som nyanställd vilket personen ej har gjort. Mina närmsta kollegor 2 st som jag skall jobba tätt med är väldigt tighta och jag känner mig ofta utanför vilket är tråkigt. Skall jag vänta på och se om jag blir tillsvidareanställd ( har en dålig magkänsla och känner chefen tvekar) eller skall jag välja att faktiskt själv avsluta min provanställning och återgå till tjänsten jag är tjänstledig från. Har 5000 kr mer i lön hos Polisen så såklart blir det sitt att ha betydligt lägre. Har kontaktat chefen och sagt jag eventuellt vill komma tillbaka och tagit upp detta med lön. Chefen skrev att en översyn kan göras. Jag vill ju dock veta om jag får en ny lön innan jag eventuellt går tillbaka självmant.

Är så villrådig och vet inte vad jag ska göra.

Mvh/ Förvirrad

• Svar på tråden Polisen
  • Missmissmiss

Tack för svar. Jobbet är mkt intressant men de nära kollegorna är rätt jobbigt att vara med, samt saknar friheten på mitt tidigare jobb. Usch. Får fundera lite mera. God Jul och Gott nytt år

Svar på tråden Polisen